logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING Bank Śląski nagrodzony na Performance Marketing Diamonds Awards

  PR 09.11.2018, przeczytano 557 razy

Kampania pożyczek realizowana przez ING wspólnie z Tradedoublerem została wyróżniona przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds. Nagroda została przyznana w kategorii „The most effective lead generation campaign” za internetowe działania natywne - kontekstowe dla pożyczek gotówkowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-bank-slaski-nagrodzony-na-performance-marketing-diamonds-awards,380081,artykul.html

Nagroda Performance Marketing Diamonds CEE jest przyznawana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwszy konkurs w Polsce skupiający się na obszarze performance marketingu i afiliacji. Zgłoszenia oceniało międzynarodowe jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci.

W tym roku nagroda w kategorii: „The most effective lead generation campaign” trafiła do Tradedoublera - wiodącego przedstawiciela branży marketingu efektywnościowego – za kampanię zrealizowaną wspólnie z ING Bankiem Śląskim.

-  W Polsce coraz więcej użytkowników internetu stosuje AdBlocka. To sygnał, że branża reklamowa powinna się zmienić. Chcemy aby nasze reklamy nie miały charakteru intruzywnego, przynosiły wartość dodaną odbiorcom i jednocześnie były skuteczne. Dlatego tym bardziej cieszy, że zmieniając podejście do reklamy udało się zwiększyć liczby zapytań od klientów zainteresowanych pożyczkami i jednocześnie osiągnąć wzrost sprzedaży – mówi Aneta Oratowska z Centrum Eksperckiego Communication and Brand Experience w ING Banku Śląskim.

Natywne działania były realizowane zarówno na portalach internetowych, jak i platformach zakupowych takich jak np. olx.pl, otomoto.pl, otodom.pl, skapiec.pl. Za pomocą interaktywnych widżetów wygenerowano ponad 800 000 spersonalizowanych stron docelowych w ciągu sześciu miesięcy. Ruch na stronach zwiększył się o 27%, a liczba skutecznych leadów, czyli wypełnionych formularzy internetowych potwierdzonych przez Contact Centre o 28%. W efekcie tych działań wzrosła także sprzedaż.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764