logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji agencji Talentmedia

  PR 19.07.2021, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wie%CC%A8kszy-zespo%CC%81l-i-awanse-w-client-service-i-kreacji-agencji-talentmedia,392312,artykul.html

Mariusz Buczyński przez ostatnie 3,5 roku doświadczenie zdobywał w agencji eventowej Berm Creative Production Group, na stanowisku Project Managera. Odpowiadał za prowadzenie projektów, od tworzenia ofert po fakturowanie i egzekucję wyników. Obecnie w TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko Senior Account Executive. Jego zakres obowiązków opiera się na kontakcie oraz budowaniu relacji z klientem i twórcami; kontroli jakości, terminowości, postępów tworzenia koncepcji i kosztów projektu oraz archiwizacji dokumentacji.

Wiktor Jędrzejewski wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencjach OS3 (2017-2019) oraz Bluecloud Interactive (2019-2021). Do tej pory miał okazję pracować dla klientów takich jak m.in.: Dulux, Nationale-Nederlanden, Opel, Instax czy Grupa Azoty. W TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko Strategy Plannera. Odpowiada za opracowywanie strategii komunikacji klientów, strategii dystrybucji treści video, nadzór przebiegu kampanii względem założonych KPI, raportowanie realizacji oraz tworzenie rekomendacji strategicznych dalszych działań.

Przed dołączeniem do TalentMedia (LTTM) swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku Marketing Specialist w firmie Hasbro – Robert Fidler, Art Director działu kreacji TalentMedia właśnie awansował na stanowisko Creative Leadera. Z TalentMedia związany od 2019 roku, wcześniej jego zakres obowiązków obejmował nadzór i tworzenie aspektów kreatywnych, w tym m.in.: projektów graficznych, części kreatywnej przetargów, oraz scenariuszy pod formaty YouTube. Na stanowisku Creative Leadera, Robert będzie dalej sprawował pieczę nad wymyślaniem i realizowaniem kreacji, jak i również zarządzał zespołem kreatywnym.

– Od początku pracy w TalentMedia jestem otoczony wspaniałą grupą osób, które nierzadko oferują alternatywne podejście do mojego. To dzięki nim poszerzyłem i nadal poszerzam swoją wiedzę. Liczę, że nabyte tu doświadczenie uda mi się przekazać dalej i razem z moim zespołem zrealizujemy niejeden fantastyczny projekt – mówi Robert Fidler, Creative Leader w TalentMedia (grupa LTTM).

Natalia Grzeszczak, z TalentMedia (LTTM) związana jest już od 2019 roku. Dotychczas, równolegle ze studiami, rozwijała swoje umiejętności na stanowisku stażystki w dziale kreacji. W tym czasie wspierała realizację projektów dla takich klientów jak: Tymbark, Resibo, Garnier (L’Oreal), czy Hebe. W 2021 Natalia awansowała na stanowisko Junior Copywriterki, w zakres jej nowych obowiązków wchodzi tworzenie contentu kreatywnego, w tym pisanie scenariuszy realizacji, tworzenie haseł reklamowych oraz bieżące wspieranie działań produkcji.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roca na Milan Design Week 2024
Od 15 do 21 kwietnia 2024 roku Roca prezentowała swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania w dwóch różnych przestrzeniach Milan Design Week – największych targów wnętrzarskich na świecie. Przygotowane przez Roca instalacje podkreślały koncentrację marki na realizacji pionierskich pomysłów w zakresie tworzenia wnętrz łazienkowych i...
Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764