logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Większy zespół i awanse w Client Service i Kreacji agencji Talentmedia

  PR 19.07.2021, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

Agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) rozwija dział Client Service, kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz. Do zespołu dołączają dwie nowe osoby, a dotychczasowy Art Director, Robert Fidler awansuje na stanowisko Creative Leader.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wie%CC%A8kszy-zespo%CC%81l-i-awanse-w-client-service-i-kreacji-agencji-talentmedia,392312,artykul.html

Mariusz Buczyński przez ostatnie 3,5 roku doświadczenie zdobywał w agencji eventowej Berm Creative Production Group, na stanowisku Project Managera. Odpowiadał za prowadzenie projektów, od tworzenia ofert po fakturowanie i egzekucję wyników. Obecnie w TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko Senior Account Executive. Jego zakres obowiązków opiera się na kontakcie oraz budowaniu relacji z klientem i twórcami; kontroli jakości, terminowości, postępów tworzenia koncepcji i kosztów projektu oraz archiwizacji dokumentacji.

Wiktor Jędrzejewski wcześniejsze doświadczenie zdobywał w agencjach OS3 (2017-2019) oraz Bluecloud Interactive (2019-2021). Do tej pory miał okazję pracować dla klientów takich jak m.in.: Dulux, Nationale-Nederlanden, Opel, Instax czy Grupa Azoty. W TalentMedia (LTTM) obejmuje stanowisko Strategy Plannera. Odpowiada za opracowywanie strategii komunikacji klientów, strategii dystrybucji treści video, nadzór przebiegu kampanii względem założonych KPI, raportowanie realizacji oraz tworzenie rekomendacji strategicznych dalszych działań.

Przed dołączeniem do TalentMedia (LTTM) swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku Marketing Specialist w firmie Hasbro – Robert Fidler, Art Director działu kreacji TalentMedia właśnie awansował na stanowisko Creative Leadera. Z TalentMedia związany od 2019 roku, wcześniej jego zakres obowiązków obejmował nadzór i tworzenie aspektów kreatywnych, w tym m.in.: projektów graficznych, części kreatywnej przetargów, oraz scenariuszy pod formaty YouTube. Na stanowisku Creative Leadera, Robert będzie dalej sprawował pieczę nad wymyślaniem i realizowaniem kreacji, jak i również zarządzał zespołem kreatywnym.

– Od początku pracy w TalentMedia jestem otoczony wspaniałą grupą osób, które nierzadko oferują alternatywne podejście do mojego. To dzięki nim poszerzyłem i nadal poszerzam swoją wiedzę. Liczę, że nabyte tu doświadczenie uda mi się przekazać dalej i razem z moim zespołem zrealizujemy niejeden fantastyczny projekt – mówi Robert Fidler, Creative Leader w TalentMedia (grupa LTTM).

Natalia Grzeszczak, z TalentMedia (LTTM) związana jest już od 2019 roku. Dotychczas, równolegle ze studiami, rozwijała swoje umiejętności na stanowisku stażystki w dziale kreacji. W tym czasie wspierała realizację projektów dla takich klientów jak: Tymbark, Resibo, Garnier (L’Oreal), czy Hebe. W 2021 Natalia awansowała na stanowisko Junior Copywriterki, w zakres jej nowych obowiązków wchodzi tworzenie contentu kreatywnego, w tym pisanie scenariuszy realizacji, tworzenie haseł reklamowych oraz bieżące wspieranie działań produkcji.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764