logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Więcej kultury we „Wprost”

  PR 29.11.2016, przeczytano 448 razy
ilustracjastrzałka

Więcej tematów, rekomendacje znanych osobistości oraz zupełnie na nowo sformatowane recenzje w dziale Kultura - to najnowsze zmiany w tygodniku „Wprost”. Zmiany oznaczają również, że dział Kultura zajmie więcej miejsca w tygodniku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiecej-kultury-we-_wprost_-,30675,artykul.html

W dziale kierowanym przez Marcina Pieszczyka pojawiła się w poniedziałek nowa kolumna pn. „To się państwu spodoba”. Jako pierwszy czytelnikom „Wprost” swoje typy w nowym formacie rekomenduje Tomasz Raczek. W kolejnych tygodniach w ramach tego działu będą się pojawiały rekomendacje znanych osób dotyczące nowości książkowych, filmowych, muzycznych, koncertów, spektakli teatralnych i wystaw.

Zmiany dotknęły także dział z recenzjami redakcji, w którym przestał obowiązywać sztywny podział na muzykę, książkę i film. W obejmującym wszystkie zagadnienia rozbudowanym dziale recenzji obok tradycyjnych rekomendacji muzycznych, literackich i filmowych znalazły się również gry, komiksy i wystawy. Trzon recenzentów pozostał w niezmienionym składzie (Mariusz Cieślik, Krzysztof Kwiatkowski, Piotr Metz), ale znalazło się miejsce dla nowych nazwisk, m.in. Kamila Śmiałkowskiego, Dawida Muszyńskiego.

Jak podkreśla p.o. redaktor naczelny „Wprost”, Jacek Pochłopień, zmiany mają sprawić, że na łamach tygodnika swoje miejsce znajdzie nie tylko kultura w jej tradycyjnym rozumieniu, ale zostaną docenione i dostrzeżone również cyfrowe kanały dystrybucji kultury oraz wydarzenia i zjawiska, które do tej pory pozostawały poza zainteresowaniem redakcji.

Zmiany oznaczają rozbudowę działu kultura w tygodniku. Więcej recenzji znajdzie się również w serwisie Wprost.pl.

Źródło: PMPG Polskie Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764