logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Wiercenie otworów w PCV 5 mm

| 19.04.2022 09:04

Mam do wykonania około 1000 płyt formatu B2 z PCV 5 mm ale muszą one mieć w narożnikach otwory pod montaż. Wiercenie tego z ręki jest bez sensu więc pomyślałem o stosie płyt i wiertarce stołowej, żeby raz ustawić kąty i później tylko wiercić. Może ktoś coś podpowie czy to da radę jak to sobie obmyśliłem i czy zwykłe wiertło do metalu będzie okej..

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 175
w Signs.pl od 10.07.2017
IP: 176.106.33.XXX

| 19.04.2022 10:04

możesz przetestować ale lepiej założyc np. frez do PCV.

avatar użytkownika
+ + + +

Kraków
wiadomości: 191
w Signs.pl od 21.03.2008
IP: 83.26.220.XXX

| 19.04.2022 12:04

Dzięki. Ja w temacie CNC to noga jestem... polecisz jakiś frez?

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 175
w Signs.pl od 10.07.2017
IP: 176.106.33.XXX

| 19.04.2022 13:04

do pcv jednopiórowy

avatar użytkownika
+ + + +

Kraków
wiadomości: 191
w Signs.pl od 21.03.2008
IP: 83.26.220.XXX

| 20.04.2022 16:04

Byle przystawka z byle wiertarką z byle wiertłem do metalu wystarczy. Otworki ładne, gładkie. Ja to jakimś byle robiłem, po 10 sztuk, ale jakoś się na czas wyrobiłem;)

avatar użytkownika
+ + + + +

Myszyniec
wiadomości: 406
w Signs.pl od 21.10.2010
IP: 5.173.28.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764