logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wiosenno-letni sezon Reserved z agencją zjednoczenie.com

  PR 17.06.2007, przeczytano 674 razy

Po raz kolejny firma Reserved wybrała agencję interaktywną zjednoczenie.com do kompleksowej obsługi marki w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wiosenno-letni-sezon-reserved-z-agencja-zjednoczenie.com,5696,artykul.html

W ciągu sezonu wiosenno-letniego klienci marki z pewnością nie mogli narzekać na brak pomysłów dotyczących odpowiedniego doboru ubrań. Cechą wyróżniającą serwis marki Reserved stała się jego częsta aktualizacja. Premiery poszczególnych linii kolekcji nawiązują do harmonogramu pojawiania się ich w sklepach oraz akcji promocyjnych ATL i BTL.

Kolejno zatem ukazywały się działy poświęcone linii Jeans, Fashion & Casual, City Line i Sun Season. Równolegle aktualizowany jest także dział Now in stores, w którym prezentowane są przygotowane przez stylistów gotowe zestawy ubrań, które właśnie trafiły na sklepowe półki. Każda z propozycji uzupełniona jest o aktualne ceny oraz dostępne warianty kolorystyczne i rozmiarowe.

Podstrona każdej z linii odzieży budowana jest od podstaw w oparciu o indywidualną szatę graficzną i zawartość. Wraz z wprowadzeniem nowego działu zmianie ulega także strona główna serwisu, która zawsze promuje najnowszą kolekcję.

Aby nadążyć za zmianami w serwisie, do zarejestrowanych użytkowników regularnie wysyłany jest newsletter, w którym poza wiadomościami o nowych kolekcjach pojawiają się także atrakcyjne informacje o zniżkach, promocjach czy akcjach specjalnych marki.

– Firma LPP S.A. kładzie duży nacisk na internetowe wsparcie kampanii wizerunkowych oraz akcji promocyjnych przez marketing internetowy – mówi Daniel Chorążewicz z Działu Marketingu LPP S.A. – Serwis internetowy marki RESERVED jest jednym z filarów wizerunku marki oraz zawsze aktualnym i świeżym źródłem informacji o naszych kolekcjach zaprezentowanym w atrakcyjny i elegancki sposób. Realizację tych celów zapewnia nam agencja internetowa zjednoczenie.com, która w sposób kompleksowy i efektywny spełnia nasze najwyższe wymagania dotyczące zarówno jakości, estetyki, jak i rozwiązań technicznych.

Nowo stworzoną stronę wsparto kampanią w Internecie, która odbywała się w komunikatorze Gadu Gadu, a od początku czerwca obejmuje swym zasięgiem portal Wirtualna Polska.

Źródło: zjednoczenie.com


avatar użytkownika
?

Tekst opublikował użytkownik: Fibak_and_Rot

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Szanuję, nie dyskryminuję! - kolejna kampania Fundacji Avalon
W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na problemy oraz wyzwania, które stoją przed osobami z niepełnosprawnościami w ich codziennym życiu. Według definicji Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych: „Dyskryminacja ze względu na...
Odkrywanie magii w kampanii Honor
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje...
Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764