logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wódka Orkisz laureatem konkursu „Dobry Wzór 2019”

  PR 28.10.2019, przeczytano 1905 razy
ilustracjastrzałka

Wódka Orkisz, wielokrotnie nominowana i nagradzana w wielu konkursach branżowych, została laureatem konkursu „Dobry Wzór 2019” w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”. Tym samym opakowanie produktu z portfolio Stock Polska będzie prezentowane na wystawie „Dobry Wzór 2019” w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, w dniach 25 października – 1 grudnia 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wodka-orkisz-laureatem-konkursu-_dobry-wzor-2019_,384513,artykul.html

„Dobry Wzór” to najstarszy w Polsce konkurs wzorniczy organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego, który służy promocji najlepiej zaprojektowanych produktów i usług na polskim rynku. Subtelny i niepowtarzalny smak wódki Orkisz był już wielokrotnie nagradzany w wielu konkursach branżowych, w tym World Vodka Awards, gdzie zdobył nagrodę w kategorii World’s Best Varietal Vodka. Tym razem grono ekspertów z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego doceniło wyjątkowe opakowanie trunku ultrapremium z oferty Stock Polska i podczas Gali Finałowej, która odbyła się 24 października w siedzibie Instytutu, wódka Orkisz zdobyła nagrodę w kategorii „Grafika użytkowa i opakowanie”.

Zaprojektowana w duchu eleganckiego minimalizmu butelka wódki Orkisz jest częścią wystawy „Dobry Wzór 2019”, ocenianej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce. Wszystkie nagrodzone produkty będzie można obejrzeć w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego od 25 października do 1 grudnia 2019 r. oraz w specjalnie przygotowanym katalogu wystawy.

Zdaniem ekspertów z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego „opakowanie wódki Orkisz wyróżnia elegancja, minimalizm i estetyczny kod. Ponadczasowe połączenie złota i kobaltowego błękitu kojarzy się z luksusem i sugeruje klasę trunku. Kłosy pszenicy na tylnej ścianie oraz druk bezpośrednio na butelce potęgują wrażenie głębi i podkreślają szlachetną czystość i przejrzystość wódki”.  

Autorem projektu opakowania jest agencja Soul & Mind Brand Design.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764