Redakcja branżowego pisma „Media&Marketing Polska” nagrodziła kolejne media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach. Jedno z wyróżnień w specjalnym raporcie „Wydawcy 2023” trafiło do Wyborcza.pl jako lidera rynku subskrypcji. W ten sposób magazyn docenił nie tylko rekordowy poziom sprzedaży prenumerat cyfrowych dziennika z końca 2022 r., ale też pomysły Wyborcza.pl na rozwój serwisu oraz oferty dla subskrybentów i reklamodawców.
Redakcja „Media&Marketing Polska” w raporcie „Wydawcy 2023” podsumowała minione 12 miesięcy, przyznając swoje nagrody i wyróżnienia. Jedno z nich otrzymała Wyborcza.pl - „w ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów portalu przekroczyła poziom 300 tys. To nowy rekord serwisu i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce. Dziś Wyborcza.pl należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. W Europie jest w top 10 wydawców z największą liczbą subskrypcji".
Jak podkreślili twórcy publikacji, „wydawca myślał też o reklamodawcach. Skupił się na poprawie i optymalizacji wskaźników kluczowych z punktu widzenia właśnie reklamodawców – viewability i total active view average viewable time". Doceniono też dotychczasową aktywność społeczną Wyborczej, szczególnie związaną z wojną w Ukrainie, w tym m.in. sprzedaż subskrypcji cegiełek na rzecz uciekających z Mariupola i specjalny serwis Wyborcza.pl/pomagam.
- Wyborcza.pl nie zwalnia tempa. Przekroczenie kolejnej psychologicznej granicy 400 tys. subskrybentów wydaje się kwestią niedalekiej przyszłości - podsumowała swoje wyróżnienie redakcja „Media&Marketing Polska".
Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi prasy tradycyjnej i cyfrowej. Obecna edycja ukazała się w 4. tegorocznym numerze magazynu; więcej informacji - na stronie pisma.
Źródło: Agora S.A.