logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl jako lider subskrypcji w raporcie „Wydawcy 2023”

  PR 17.04.2023, przeczytano 405 razy

Redakcja branżowego pisma „Media&Marketing Polska” nagrodziła kolejne media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach. Jedno z wyróżnień w specjalnym raporcie „Wydawcy 2023” trafiło do Wyborcza.pl jako lidera rynku subskrypcji. W ten sposób magazyn docenił nie tylko rekordowy poziom sprzedaży prenumerat cyfrowych dziennika z końca 2022 r., ale też pomysły Wyborcza.pl na rozwój serwisu oraz oferty dla subskrybentów i reklamodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-jako-lider-subskrypcji-w-raporcie-_wydawcy-2023_,399659,artykul.html

Redakcja „Media&Marketing Polska” w raporcie „Wydawcy 2023” podsumowała minione 12 miesięcy, przyznając swoje nagrody i wyróżnienia. Jedno z nich otrzymała Wyborcza.pl - „w ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów portalu przekroczyła poziom 300 tys. To nowy rekord serwisu i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce. Dziś Wyborcza.pl należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. W Europie jest w top 10 wydawców z największą liczbą subskrypcji".

Jak podkreślili twórcy publikacji, „wydawca myślał też o reklamodawcach. Skupił się na poprawie i optymalizacji wskaźników kluczowych z punktu widzenia właśnie reklamodawców – viewability i total active view average viewable time". Doceniono też dotychczasową aktywność społeczną Wyborczej, szczególnie związaną z wojną w Ukrainie, w tym m.in. sprzedaż subskrypcji cegiełek na rzecz uciekających z Mariupola i specjalny serwis Wyborcza.pl/pomagam.

- Wyborcza.pl nie zwalnia tempa. Przekroczenie kolejnej psychologicznej granicy 400 tys. subskrybentów wydaje się kwestią niedalekiej przyszłości - podsumowała swoje wyróżnienie redakcja „Media&Marketing Polska".

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi prasy tradycyjnej i cyfrowej. Obecna edycja ukazała się w 4. tegorocznym numerze magazynu; więcej informacji - na stronie pisma.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764