logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2016

   18.10.2016, przeczytano 996 razy
ilustracjastrzałka

Poznaliśmy wyniki kolejnej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. To już 16. edycja konkursu prezentującego najciekawsze wydawnictwa z branży custom publishing. Od wielu lat wydarzenie to wspierane jest również przez Signs.pl w ramach patronatu medialnego. Zwycięzcom i twórcom nagrodzonych prac gratulujemy, przedstawiając wyniki tegorocznych zmagań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-konkursu-biuletynow-firmowych-2016,30272,artykul.html

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Marketing Progress”, Mind Progress Group  156,5 pkt
  2. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski  150,7 pkt
  3. „Magazyn Employer Branding”, MJCC  136,75 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 183,1 pkt
  2. „Zoom”, Grupa Sanofi 180,8 pkt
  3. „TDJ News”, TDJ 164,8 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2015”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 179,2 pkt

PROJEKT MULTIMEDIALNY

  1. „Mistrzowska ochrona”, Ergo Hestia 144,9 pkt
  2. „Ergo Hestia z pasją”, Ergo Hestia 135,1 pkt
  3. „Bractwa sportowe”, Bank Gospodarstwa Krajowego 129,5 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

  1. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186 pkt
  2. „Kaleidoscope”, PLL LOT 185,7 pkt
  3. „Bankomania”, PKO Bank Polski 180,4 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

  1. „Raport Roczny 2015”, Ergo Hestia 161 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

  1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz 166,4 pkt
  2. „Inspektor”, Urząd Dozoru Technicznego 165,6 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

  1. „Gazeta Uniqalna”, UNIQA 160,3 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

  1. „Uniqalni”, UNIQA 180,7 pkt
  2. „Kurier Drogowy”, GDDKiA 165,4 pkt
  3. „Spinacz”, Grupa Nowy Styl 162,2 pkt


We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.


Źródło: Agape

www.agape.com.pl

Dodatkowe informacje:

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner” Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764