logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wysokie Obcasy ze stażystką w ramach programu Google

  PR 20.07.2020, przeczytano 1233 razy

Do redakcji "Wysokich Obcasów" i serwisu Wysokieobcasy.pl na czas wakacji dołączyła Justyna Grochal. Jej staż w tym zespole odbywa się dzięki ponownemu udziałowi "Gazety Wyborczej" w Google News Initiative Fellowship, programie organizowanym przez European Jornalism Centre.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wysokie-obcasy-ze-stazystka-w-ramach-programu-google,387837,artykul.html

Google News Initiative Fellowship, organizowany w krajach Unii Europejskiej przez European Jornalism Centre (EJC), adresowany jest do studentów różnych kierunków studiów, którzy pasjonują się dziennikarstwem oraz nowymi technologiami. Ośmiotygodniowe, płatne staże oferowane w programie to wyjątkowa okazja dla młodych osób, aby poznać specyfikę działania największych mediów informacyjnych w Europie, móc uczyć się od najlepszych dziennikarzy i zdobyć cenne doświadczenie.

„Gazeta Wyborcza” w 2020 r. już po raz drugi dołączyła do GNI Fellowship, tym razem oferując staż w redakcji “Wysokich Obcasach”. Zgodnie z zapowiedziami, wybrana osoba będzie mogła rozwijać swoje umiejętności dziennikarskie pod okiem opiekunów z redakcji, pisząc teksty na tematy związane z misją i obszarem zainteresowania "Wysokich Obcasów".

- Rekrutacja na staż odbywała się w czasie pandemii - w okresie największej społecznej izolacji, dlatego z kandydatkami rozmawiałyśmy online. Ponieważ cała nasza redakcja znajdowała się w szczególnym momencie - bardzo intensywnej pracy w trybie zdalnym - i już wtedy wiedziałyśmy, że w takim trybie będzie też pracować nasza stażystka, poza oczywistymi oczekiwaniami od kandydatki, jak wspólnota wartości, ciekawa osobowość, lekkie, sprawne pióro, miałyśmy też oczekiwania dodatkowe, m.in. dotyczące znajomości kulisów pracy w serwisie internetowym - wyjaśnia Magdalena Karst-Adamczyk, szefowa Wysokieobcasy.pl

Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja wybrała na stażystkę Justynę Grochal, dziennikarkę poprzednio związaną z kilkoma redakcjami, która dołączyła do zespołu "Wysokich Obcasów" w połowie czerwca 2020 r.

Justyna Grochal na studiach współpracowała z Radiem Kraków i festiwalem filmowym Off Camera, przez lata była też związana z redakcją muzyczną portalu Interia, dla której zrealizowała wywiady z wieloma światowej sławy artystami takimi, jak Herbie Hancock, The Cranberries czy Tom Odell. Współpracowała też m.in. z kwartalnikiem "Gazeta Magnetofonowa", Miastem Kobiet i Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji.

- Justyna przekonała nas do siebie swoim doświadczeniem, ale też fajną energią i otwartą głową pełna niestandardowych pomysłów - i nie zawiodła naszych oczekiwań! Okazała się super sprawną dziennikarką, która zna i czuje internet. Właściwie od pierwszego dnia stażu w serwisie Wysokieobcasy.pl zaczęły pojawiać się jej teksty, a 1 sierpnia prawdopodobnie zadebiutuje na łamach tygodnika "Wysokie Obcasy". Zaangażowanie Justyny okazało się wielkim wsparciem w przedwyborczym tygodniu, kiedy razem z dziennikarzami "Gazety Wyborczej" przygotowywaliśmy dużą profrekwencyjną akcję z udziałem artystów, influencerów i celebrytów. Z ramienia redakcji "WO" projektem od początku do końca zajęła się Justyna i poradziła sobie znakomicie - dodaje Magdalena Karst-Adamczyk.

Justyna Grochal będzie na stażu w "Wysokich Obcasach" do 15 sierpnia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764