logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wysokie Obcasy ze stażystką w ramach programu Google

  PR 20.07.2020, przeczytano 547 razy

Do redakcji "Wysokich Obcasów" i serwisu Wysokieobcasy.pl na czas wakacji dołączyła Justyna Grochal. Jej staż w tym zespole odbywa się dzięki ponownemu udziałowi "Gazety Wyborczej" w Google News Initiative Fellowship, programie organizowanym przez European Jornalism Centre.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wysokie-obcasy-ze-stazystka-w-ramach-programu-google,387837,artykul.html

Google News Initiative Fellowship, organizowany w krajach Unii Europejskiej przez European Jornalism Centre (EJC), adresowany jest do studentów różnych kierunków studiów, którzy pasjonują się dziennikarstwem oraz nowymi technologiami. Ośmiotygodniowe, płatne staże oferowane w programie to wyjątkowa okazja dla młodych osób, aby poznać specyfikę działania największych mediów informacyjnych w Europie, móc uczyć się od najlepszych dziennikarzy i zdobyć cenne doświadczenie.

„Gazeta Wyborcza” w 2020 r. już po raz drugi dołączyła do GNI Fellowship, tym razem oferując staż w redakcji “Wysokich Obcasach”. Zgodnie z zapowiedziami, wybrana osoba będzie mogła rozwijać swoje umiejętności dziennikarskie pod okiem opiekunów z redakcji, pisząc teksty na tematy związane z misją i obszarem zainteresowania "Wysokich Obcasów".

- Rekrutacja na staż odbywała się w czasie pandemii - w okresie największej społecznej izolacji, dlatego z kandydatkami rozmawiałyśmy online. Ponieważ cała nasza redakcja znajdowała się w szczególnym momencie - bardzo intensywnej pracy w trybie zdalnym - i już wtedy wiedziałyśmy, że w takim trybie będzie też pracować nasza stażystka, poza oczywistymi oczekiwaniami od kandydatki, jak wspólnota wartości, ciekawa osobowość, lekkie, sprawne pióro, miałyśmy też oczekiwania dodatkowe, m.in. dotyczące znajomości kulisów pracy w serwisie internetowym - wyjaśnia Magdalena Karst-Adamczyk, szefowa Wysokieobcasy.pl

Spośród nadesłanych zgłoszeń redakcja wybrała na stażystkę Justynę Grochal, dziennikarkę poprzednio związaną z kilkoma redakcjami, która dołączyła do zespołu "Wysokich Obcasów" w połowie czerwca 2020 r.

Justyna Grochal na studiach współpracowała z Radiem Kraków i festiwalem filmowym Off Camera, przez lata była też związana z redakcją muzyczną portalu Interia, dla której zrealizowała wywiady z wieloma światowej sławy artystami takimi, jak Herbie Hancock, The Cranberries czy Tom Odell. Współpracowała też m.in. z kwartalnikiem "Gazeta Magnetofonowa", Miastem Kobiet i Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji.

- Justyna przekonała nas do siebie swoim doświadczeniem, ale też fajną energią i otwartą głową pełna niestandardowych pomysłów - i nie zawiodła naszych oczekiwań! Okazała się super sprawną dziennikarką, która zna i czuje internet. Właściwie od pierwszego dnia stażu w serwisie Wysokieobcasy.pl zaczęły pojawiać się jej teksty, a 1 sierpnia prawdopodobnie zadebiutuje na łamach tygodnika "Wysokie Obcasy". Zaangażowanie Justyny okazało się wielkim wsparciem w przedwyborczym tygodniu, kiedy razem z dziennikarzami "Gazety Wyborczej" przygotowywaliśmy dużą profrekwencyjną akcję z udziałem artystów, influencerów i celebrytów. Z ramienia redakcji "WO" projektem od początku do końca zajęła się Justyna i poradziła sobie znakomicie - dodaje Magdalena Karst-Adamczyk.

Justyna Grochal będzie na stażu w "Wysokich Obcasach" do 15 sierpnia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niesamowite, że potrzeba AŻ zewnętrznego programu finansowania, żeby zatrudnić w WO stażystę.

avatar użytkownika
,

A gdzie to wyczytałeś?  

,

"Do redakcji "Wysokich Obcasów" i serwisu Wysokieobcasy.pl na czas wakacji dołączyła Justyna Grochal. Jej staż w tym zespole odbywa się dzięki ponownemu udziałowi "Gazety Wyborczej" w Google News Initiative Fellowship, programie organizowanym przez European Jornalism Centre."  

avatar użytkownika
,

Z tego nie wynika że ten program finansowania był niezbędny aby zatrudnić stażystkę, a jedynie to że miał tu zastosowanie.  

,

Skoro nie publikowali notek PR o innych stażystach, to oczywiste jest, że tak.  

avatar użytkownika
,

Fakt że nie publikowali notek miałby świadczyć o tym że konieczne było zewnętrzne finansowanie? Notka świadczy tylko o tym, że finansujący staż podmiot takiej notki oczekiwał - o niczym więcej.   

Najnowsze w tym dziale

„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu
W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak...
Agencja reklamowa X-MediaGroup dołączyła do programu Allegro Ads Partner, stając się tym samym jednym z certyfikowanych Partnerów największej polskiej platformy e-commerce. Dla firmy stanowi to doskonałą okazję do pozyskania nowych potencjalnych klientów, których nie brakuje wśród ponad 100 tys. w pełni profesjonalnych sprzedawców i marek...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764