logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania wizerunkowa Player.pl

  PR 19.10.2017, przeczytano 712 razy

Rozpoczęła się kampania player.pl, która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-wizerunkowa-player.pl,34181,artykul.html

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej player.pl jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzeniu nowego serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

- Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze - począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku.-
powiedziała Agata Fijałkowska, Dyrektor Marketingu player.pl

W jednym z najpopularniejszych serwisów VOD pojawi się także nowy kontent. Obecnie z samej strony www.player.pl korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”, a także uwielbianych przez widzów programów TVN: „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, oraz „Diagnoza” użytkownicy znajdą tu nowe kanały live czy najnowsze polskie produkcje na żądanie jak „Amok” czy „Gwiazdy”.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764