logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young Creatives Eurobest – zgłoszenia przedłużone

  PR 01.10.2014, przeczytano 1388 razy
ilustracjastrzałka

Czas na zgłoszenia do konkursu Young Creatives Eurobest został wydłużony do 10 października. Nowy termin dotyczy wszystkich trzech kategorii – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. Znany jest już również skład jury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/young-creatives-eurobest--zgloszenia-przedluzone,22780,artykul.html

Young Creatives Integrated jest kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Zadaniem w konkursie jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury został Jan Majle, dyrektor kreatywny Change Integrated.

Z kolei Young Creatives Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych i mediowych, którzy nie ukończyli 31 roku życia. Zadaniem będzie stworzenie projektu strategii. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi&Saatchi Think Tank.

Just Creatives to kategoria dla wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 29 rok życia. Zadaniem jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.

Ponadto pełen skład jury prezentuje się następująco: 

Young Creatives Integrated:

1. Janek Majle, Change Integrated

2. Martin Winter  

3. Tomek Nowak  

4. Marcin Strzałkowski, K2

5. Julia Kozak, Fleishman-Hillard Warszawa

6. Krzysztof, Sobieszek ZenithOptimedia

Young Creatives Planners

1. Agnieszka Kwaśniewska, Saatchi & Saatchi Think Tank

2. Stanisław Mencwel, CPC

3. Piotr Ręczajski, Mamastudio

4. Zofia Smełka, Havas Worldwide Warsaw

Just Creatives

1. Michał Nowosielski, BBDO Warszawa

2. Sebastian Pańczyk, Platige Image

3. Jowita Michalska

4. Janusz Mazurczak

5. Bartek Rams, Heart & Brain

Na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej w Warszawie. Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.

Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do Joanny Stępień na adres joanna.stepien(at)sar.org.pl. 

Więcej informacji o konkursie można znaleźć pod linkiem: http://www.ktr.org.pl/zgloszenia-przedluzone-do-10-pazdziernika/ 

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764