logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young Creatives Eurobest – znamy zwycięzców

  PR 31.10.2014, przeczytano 2061 razy

Podczas mającego miejsce 30 października Cannes Lions Imagination Day 4 poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach – Young Creatives Integrated, Young Creatives Planners oraz Just Creatives. W nagrodę wyjadą oni na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku w dniach 1-3 grudnia w Helsinkach. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Young Creatives Integrated weźmie udział w międzynarodowym finale konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/young-creatives-eurobest--znamy-zwyciezcow,23096,artykul.html

W kategorii Young Creatives Integrated nagrodę główną zdobył zespół Tomasz Matuszewski i Rafał Cienki reprezentujący Ogilvy & Mather Advertising. Ponadto wyróżnienie otrzymali Kamil Kotarba i Marcin Pucyk z Oglivy & Mather Advertising. Nominowani zostali również Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling reprezentujący K2/K2 Media. 

Partnerem kategorii Young Creatives Integrated były ZT Kruszwica – dystrybutor marki Optima Cardio. Zadaniem w konkursie było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla Optimy Cardio. Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Prace w ramach Young Creatives Integrated oceniało jury w składzie: Przewodniczący – Janek Majle/ Change Integrated, Martin Winther, Tomek Nowak, Marcin Strzałkowski/ K2, Julia Kozak/ Fleishman-Hillard Warszawa, Krzysztof Sobieszek/ ZenithOptimedia oraz Katarzyna Marczewska/ ZT Kruszwica.

W kolei w kategorii Just Creatives nagrodę zdobyły Marta Frączek i Aleksandra Zalewska z Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Wyróżnienie otrzymali Grzegorz Karwowski i Bartek Klimaszewski z K2. Ponadto nominowane zostały dwa teamy: Olga Górniak i Tomasz Zieliński „Owca” (Young & Rubicam Poland) oraz Natalia Karawajczyk i Piotrem Małkiewiczem (Lemon Sky JWT). Prace w kategorii Just Creatives oceniało jury w składzie: Przewodniczący – Michał Nowosielski/ BBDO Warszawa, Sebastian Pańczyk/ Platige Image, Jowita Michalska, Bartek Rams/ Heart & Brain oraz Joanna Dybowska/ Nivea. 

Partnerem kategorii Just Creatives była firma Nivea. Zadaniem uczestników było stworzenie projektu kampanii zintegrowanej dla serii kremów Nivea Q10. Kategoria skierowana jest do wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 29 rok życia

Zadaniem uczestników w kategorii Young Creatives Planners było opracowanie projektu strategii dla Fundacji Alivia. Najlepsza okazała się propozycja autorstwa Kornelii Radzięty z S4. Na wyróżnienie zasłużyły Karolina Kaczmarczyk i Antoni Trela z Corporate Profiles Consulting. Nominacje otrzymały prace Kamili Bilskiej i Bartosza Urbanke (DDB Warszawa) oraz Macieja Kosiorka i Rafała Pniewskiego (180heartbeats + JUNG v. MATT). Kornelia Radzięta, oprócz wyjazdu na Festiwalu Eurobest w ramach nagrody, zostanie uczestnikiem kolejnej edycji Szkoły Strategii Marki.

Kategoria Young Creatives Planners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych i mediowych, którzy nie ukończyli 31 roku życia. Tegoroczne prace oceniało jury w składzie: Przewodnicząca – Agnieszka Kwaśniewska/ Saatchi & Saatchi Think Tank, Stanisław Mencwel/ CPC, Piotr Ręczajski/ Mamastudio oraz Zofia Smełka/ Havas Worldwide Warsaw. 

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

skmsar.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764