logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Young Design: Do wygrania 20 tys. zł

   31.05.2018, przeczytano 1570 razy
ilustracja

Young Design to konkurs, w którym projektantów i ich projekty ocenia Kapituła Stypendialna złożona z przedstawicieli biznesu - polskich producentów. Finaliści konkursu będą odpowiadać na pytania jurorów w czasie finałowych prezentacji. Główną nagrodę otrzyma projektant, który poza dobrymi projektami najlepiej zaprezentuje swoje umiejętności i kompetencje potrzebne do współpracy z przyszłymi pracodawcami. Wystarczy przysłać trzy najlepsze projekty ze swojego portfolio).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/young-design%3A-do-wygrania-20-tys.-zl,36693,artykul.html

W tegorocznej edycji główną nagrodą jest stypendium im. prof. Wandy Telakowskiej w wysokości 20 000 złotych.

Nagrodą dodatkową jest 10 000 zł od ALUHAUS dla wybranego przez przedstawiciela ALUHAUS finalisty.

Wszyscy finaliści będą mieli możliwość skorzystania ze szkoleń poprzedzających występy przed jury:

  1. Prowadzone przez Lauren Peso Polska, uczące wystąpień publicznych.
  2. Prowadzone przez Startup Academy uczące jak zdobyć finansowanie na rozwój swojego pomysłu.

Patronat honorowy nad konkursem objął Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego prof. dr hab. Piotr Gliński, fundator głównej nagrody.

Young Design to pierwszy w Polsce program stypendialny przeznaczony dla studentów i absolwentów uczelni kształcących w kierunku wzornictwa (pierwsza edycja odbyła się w 2008 roku). Konkurs Young Design przeprowadzany jest według zasad opracowanych przez International Council of Societies of Industrial Design (ICSID).

Zgłoszenia na konkurs YOUNG DESIGN wysyłajcie do 10 czerwca 2018.

Źródło: Instytut Wzornictwa Przemysłowego

www.iwp.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764