logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka rusza z kampanią „Uwolnij swój czas!”

  PR 21.10.2022, przeczytano 516 razy
ilustracja

„Uwolnij swój czas” to hasło nowej kampanii komunikacyjnej Żabki. Grupa chce pokazać klientom, jak oferowane przez nią produkty i usługi upraszczają życie, a tym samym pozwalają przeznaczyć czas na inne aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zabka-rusza-z-kampania-_uwolnij-swoj-czas%21_,397692,artykul.html

Od środy, 12 października w mediach, przestrzeni publicznej oraz w kanałach digital będzie można zobaczyć nowoczesne kreacje reklamowe oparte na afirmacji wolnego czasu. W nowej kampanii Żabka w przyciągający uwagę sposób opowiada o tym, jak dzięki bliskości sklepów, atrakcyjnej ofercie i wygodnym zakupom pomaga klientom uporać się z różnymi aspektami codzienności.

Z badań wynika, że Polacy to trzeci najbardziej zapracowany naród w Unii Europejskiej. W ciągu dnia wygospodarowują zaledwie 286 minut wolnego czasu, a jak by tego było mało, 85 proc. z nich pracuje podczas urlopu. Jednocześnie 78 proc. badanych wskazuje na czas wolny jako źródło szczęścia. Nowa kampania Żabki celuje właśnie w to pragnienie.

- Klient jest w centrum naszej uwagi, chcemy upraszczać te aspekty jego życia, na które mamy wpływ. Widzimy, jak ważną walutą w pogoni za codziennymi sprawami jest czas. Dlatego Żabka oferuje dużo więcej niż wygodne zakupy. Dostarczając gotowe rozwiązania, sprawiamy, że nasi klienci zyskują czas wolny, który mogą przeznaczyć na to, co jest dla nich w życiu najistotniejsze – podkreśla Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Grupy Żabka.

Jak zaznacza, Grupa Żabka od dawna pracuje nad rozwiązaniami, które teraz owocują ułatwieniem codzienności klientów, w myśl zasady „Rób to co lubisz, a my pomożemy Ci w tym co musisz”. Żabka przestała być jedynie sklepem, stając się kompleksowym ekosystemem convenience; dziś poza zakupami w tradycyjnym sklepie oferuje także catering dietetyczny Maczfit i Dietly, zakupy z szybką dostawą do domu Żabka Jush czy Delio, a także szereg usług od nadawania paczki przez loterie, aż po możliwość wypłacania pieniędzy.

O tym, jak bardzo Żabka jest obecna w codzienności milionów Polaków świadczą liczby. Aplikację Żappka pobrało już 10 mln ludzi, z czego 6 mln to bardzo aktywni użytkownicy. W tym roku wartość sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Grupę wyniesie 14 mld zł.

- Otwieramy ponad 1000 sklepów rocznie, po to żeby być coraz bliżej naszych klientów. Żabka to teraz także sklepy mobilne, sklepy sezonowe, sklepy w lokalizacjach trafficowych czy rezydencjonalnych, na stacjach benzynowych, przystankach metra, a nawet sklepy autonomiczne – wylicza Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

W tym roku Żabka planuje otworzyć 9000. sklep; w przyszłym roku ma ich być już 10 tysięcy. We wszystkich ważną rolę odgrywa czas obsługi.

- Obecnie czas zakupów w Żabce to średnio tylko ok. 106 sekund. Chcemy te 106 sekund (od wejścia do wyjścia) zagospodarować dla klientów w najwygodniejszy i najprostszy sposób, żeby doświadczenie zakupów w Żabce było wyjątkowe i jednoznacznie odróżniało nas od konkurencji – podkreśla Adam Manikowski. – My uwalniamy klientom czas – zaznacza.

Hasło „Uwolnij swój czas” zajęło miejsce dotychczasowego „Mały wielki sklep”. W internecie dopełnione jest ono lżejszym i bardziej humorystycznym #mamtowzabce, skierowanym do młodszego konsumenta sfery digital.

Źródło: Żabka, PAP MediaRoom

www.zabka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764