Nowy kierunek studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu to wybuchowa mieszanka. Łączy wiedzę z dwóch najdynamiczniej rozwijających się obszarów: e-handlu, który rośnie w tempie 20% rocznie oraz zarządzania projektami, profilu zawodowego o najwyższym przyroście ofert pracy w niemal każdej branży. A to wszystko w wydaniu wyłącznie od praktyków z wieloletnim doświadczeniem!
- Absolwenci naszego studium będą wszechstronnie przygotowani do pracy w firmach działających w sieci, gdzie kluczowe jest szybkie i efektywne reagowanie na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe, a wdrożenie nowych produktów i rozwiązań wymaga systemowego podejścia. Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na takich specjalistów, a my wypełniamy tę niszę - podkreśla Anna Marciszewska, kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Program studiów został przygotowany w ścisłej współpracy z praktykami, zarówno w dziedzinie handlu w sieci, jak i zarządzania projektami. Warsztatowe zajęcia, z dużym naciskiem na stronę praktyczną, będą prowadzone przez ekspertów z największych polskich firm związanych z e-handlem, e-marketingiem i e-zarządzaniem. Partnerami merytorycznymi studiów są Ceneo.pl (drugi co do wielkości serwis zakupowy w Polsce), Grupa Unity (jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu) oraz Interaktywnie.com (opiniotwórcze medium tematyczne poświęcone branży internetowej).
- Pracowników Ceneo.pl można podzielić na dwie równoprawne grupy – programistyczną i biznesową. Szukając pracowników czy uruchamiając programy stażowe równie często sięgamy po absolwentów politechnik, co kierunków związanych z zarządzaniem, analityką czy komunikacją. Biznes w internecie jest specyficzny i wymaga często bardzo niszowych umiejętności. Nasi eksperci zajmujący się e-marketingiem, analityką internetową, pozyskiwaniem ruchu, rozwojem produktów, metodyką zarządzania będą wspólnie ze słuchaczami studiów rozwiązywać rzeczywiste przypadki biznesowe. To naszym zdaniem bezcenna możliwość nauki przez praktykę – podkreśla Krzysztof Rynkiewicz odpowiadający w Ceneo.pl za działania Employer Branding.
- Jestem przekonany, że już bardzo niedługo nie będzie przedsiębiorstw, które będą działać wyłącznie w sferze offline. Jeśli firma chce się rozwijać, zwiększać zyski, musi postawić na działalność w internecie. A to wymaga specjalistycznej wiedzy, umiejętności i doświadczeń – będziemy się nimi dzielić – obiecuje Michał Kraus, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Unity.
- Od 10 lat piszemy o branży internetowej, przygotowujemy obszerne, specjalistyczne raporty o poszczególnych segmentach tego rynku. Wyraźnie widzimy, że niezbędne jest szerokie spojrzenie na strategię, komunikację, biznes. I te studia to zapewnią – podsumowuje Tomasz Bonek, prezes zarządu i redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com.
Dwusemestralne studia podyplomowe „Zarządzanie projektami e-commerce” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu wystartują w październiku 2015 roku. Składają się ze 188 godzin warsztatów i wykładów. Będą się odbywać w systemie weekendowym. Czesne wynosi 4200 zł.
Więcej informacji na temat kierunku: http://ecommerce.ue.wroc.pl
Źródło: Ceneo sp. z o.o.