logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zarządzanie projektami e-commerce kierunkiem studiów we Wrocławiu

  PR 02.09.2015, przeczytano 1399 razy
ilustracjastrzałka

Nowy kierunek studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu to wybuchowa mieszanka. Łączy wiedzę z dwóch najdynamiczniej rozwijających się obszarów: e-handlu, który rośnie w tempie 20% rocznie oraz zarządzania projektami, profilu zawodowego o najwyższym przyroście ofert pracy w niemal każdej branży. A to wszystko w wydaniu wyłącznie od praktyków z wieloletnim doświadczeniem!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zarzadzanie-projektami-e-commerce-kierunkiem-studiow-we-wroclawiu,25854,artykul.html

- Absolwenci naszego studium będą wszechstronnie przygotowani do pracy w firmach działających w sieci, gdzie kluczowe jest szybkie i efektywne reagowanie na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe, a wdrożenie nowych produktów i rozwiązań wymaga systemowego podejścia. Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na takich specjalistów, a my wypełniamy tę niszę - podkreśla Anna Marciszewska, kierownik studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. 

Program studiów został przygotowany w ścisłej współpracy z praktykami, zarówno w dziedzinie handlu w sieci, jak i zarządzania projektami. Warsztatowe zajęcia, z dużym naciskiem na stronę praktyczną, będą prowadzone przez ekspertów z największych polskich firm związanych z e-handlem, e-marketingiem i e-zarządzaniem. Partnerami merytorycznymi studiów są Ceneo.pl (drugi co do wielkości serwis zakupowy w Polsce), Grupa Unity (jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu) oraz Interaktywnie.com (opiniotwórcze medium tematyczne poświęcone branży internetowej).

 - Pracowników Ceneo.pl można podzielić na dwie równoprawne grupy – programistyczną i biznesową. Szukając pracowników czy uruchamiając programy stażowe równie często sięgamy po absolwentów politechnik, co kierunków związanych z zarządzaniem, analityką czy komunikacją. Biznes w internecie jest specyficzny i wymaga często bardzo niszowych umiejętności. Nasi eksperci zajmujący się e-marketingiem, analityką internetową, pozyskiwaniem ruchu, rozwojem produktów, metodyką zarządzania będą wspólnie ze słuchaczami studiów rozwiązywać rzeczywiste przypadki biznesowe. To naszym zdaniem bezcenna możliwość nauki przez praktykę – podkreśla Krzysztof Rynkiewicz odpowiadający w Ceneo.pl za działania Employer Branding.

- Jestem przekonany, że już bardzo niedługo nie będzie przedsiębiorstw, które będą działać wyłącznie w sferze offline. Jeśli firma chce się rozwijać, zwiększać zyski, musi postawić na działalność w internecie. A to wymaga specjalistycznej wiedzy, umiejętności i doświadczeń – będziemy się nimi dzielić – obiecuje  Michał Kraus, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Unity.

- Od 10 lat piszemy o branży internetowej, przygotowujemy obszerne, specjalistyczne raporty o  poszczególnych segmentach tego rynku. Wyraźnie widzimy, że niezbędne jest szerokie spojrzenie na strategię, komunikację, biznes. I te studia to zapewnią – podsumowuje Tomasz Bonek, prezes zarządu i redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com.

Dwusemestralne studia podyplomowe „Zarządzanie projektami e-commerce” na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu wystartują w październiku 2015 roku. Składają się ze 188 godzin warsztatów i wykładów. Będą się odbywać w systemie weekendowym. Czesne wynosi 4200 zł.

Więcej informacji na temat kierunku: http://ecommerce.ue.wroc.pl

Źródło: Ceneo sp. z o.o.

Ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764