logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana nadawcy na MUX - 1

  PR 07.07.2011, przeczytano 1750 razy

KRRiT informuje o uzupełnieniu oferty MUX – 1 po rezygnacji Spółki Kino Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-nadawcy-na-mux---1,12887,artykul.html

W związku z rezygnacją spółki Kino Polska TV z koncesji na nadawanie satelitarne naziemne w sygnale multipleksu pierwszego, programu pod nazwą Kino Polska Nostalgia, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dokonała ponownego wyboru, uzupełniając ofertę multipleksu pierwszego o program pod nazwą Polo TV, który będzie rozpowszechniany przez spółkę Lemon Records.

Na multipleksie pierwszym znajdą się: program TVP1, TVP2 i TVP Info, program informacyjno-publicystyczno-poradnikowy (U-TV), muzyczny (ESKA TV), rozrywkowy (ATM Rozrywka TV) oraz muzyczny (Polo TV).

Polo TV to wyspecjalizowany program muzyczny popularyzujący polską muzykę.

Źródło: KRRiT

www.krrit.gov.pl/bip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook Neli Małej Reporterki zanotował wzrost o 455 proc.
W czasie pandemii i restrykcji związanych z wychodzeniem z domu, Polacy chętniej niż dotychczas korzystają z Internetu. Platformy internetowe do oglądania seriali, filmów i programów, cieszą się przyrostem widzów na poziomie kilku milionów[1]. Jak to wygląda w social mediach?
Brak reklam, możliwość odtwarzania w tle i w trybie offline ulubionych materiałów to główne benefity YouTube Premium. Użytkownicy wybranych urządzeń Galaxy mogą skorzystać z nich bez opłat nawet przez 4 miesiące.
CNN, BBC i Euronews przekażą czas antenowy na komunikaty dotyczące koronawirusa
Trzej światowi giganci telewizyjni, CNN International, BBC Global News oraz Euronews, łączą siły, aby zapewnić darmowy czas antenowy organom zajmującymi się ochroną zdrowia na promocję istotnych informacji mających na celu zwalczanie globalnego kryzysu zdrowotnego wywołanego pandemią koronawirusa. Trzech nadawców dotrze do ponad 800 mln odbiorców na całym świecie.
#Kochamnieodwiedzam - akcja Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia
Od końca marca br. w specjalnej akcji #KochamNieOdwiedzam muzyczne stacje Grupy Radiowej Agory zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach nawet w czasie Wielkanocy w związku z sytuacją związaną z koronawirusem. Na antenach rozgłośni można zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do wielkanocnego stołu.
Wirtualna Polska i WP Pilot w akcji „Dziękuję bohaterom”
WP zaprasza wszystkich do przesyłania krótkich podziękowań wideo dla osób, które w swojej codziennej pracy walczą ze skutkami pandemii. Materiały zostaną wyemitowane w WP Pilot na specjalnie uruchomionym kanale „Dziękuję bohaterom”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764