logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana nadawcy na MUX - 1

  PR 07.07.2011, przeczytano 1891 razy

KRRiT informuje o uzupełnieniu oferty MUX – 1 po rezygnacji Spółki Kino Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-nadawcy-na-mux---1,12887,artykul.html

W związku z rezygnacją spółki Kino Polska TV z koncesji na nadawanie satelitarne naziemne w sygnale multipleksu pierwszego, programu pod nazwą Kino Polska Nostalgia, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dokonała ponownego wyboru, uzupełniając ofertę multipleksu pierwszego o program pod nazwą Polo TV, który będzie rozpowszechniany przez spółkę Lemon Records.

Na multipleksie pierwszym znajdą się: program TVP1, TVP2 i TVP Info, program informacyjno-publicystyczno-poradnikowy (U-TV), muzyczny (ESKA TV), rozrywkowy (ATM Rozrywka TV) oraz muzyczny (Polo TV).

Polo TV to wyspecjalizowany program muzyczny popularyzujący polską muzykę.

Źródło: KRRiT

www.krrit.gov.pl/bip

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764