logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany na stanowisku Prezesa agencji Os3

  PR 29.03.2019, przeczytano 257 razy

Właściciele spółki kapitałowej pod marką oS3 wprowadzili zmiany w zarządzie agencji. Stanowisko Prezesa Zarządu w oS3 sp. z o.o. objęła Monika Sokołowska, pełniąca dotychczas obowiązki Client Service Director. David Meister, dotychczasowy Prezes, rozstaje się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-na-stanowisku-prezesa-agencji-os3,381854,artykul.html

Monika Sokołowska, jako Prezes oS3, odpowiedzialna będzie za kształtowanie wizji, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategię agencji w nadchodzących latach. Będzie również nadzorowała pracę działu Client Service i relacje z kluczowymi Klientami.

- Ostatnie dwa lata były dla oS3 czasem wytężonej pracy, podczas której przeszła ona gruntowną restrukturyzację oraz rebranding, dostosowując się do potrzeb zmieniającego się rynku – mówi Monika Sokołowska, nowa Prezes Zarządu w oS3. - Kontynuujemy rozpoczęte działania i realizujemy wizję rozwoju spółki stale powiększając portfolio klientów.

Wraz ze zmianą na stanowisku Prezesa, do Zarządu powołani zostali dotychczasowi członkowie managementu agencji: Michał Kobierzewski (Executive Creative Director), Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director) oraz Maciej Hilt (Business Development Director).

Monika Sokołowska posiada czternastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki stawiała w międzynarodowych agencjach sieciowych. W BBDO zdobywała doświadczenie współpracując z Masterfoods Polska z takimi markami jak: Mars, Snickers, M&M’s. W Saatchi&Saatchi kontynuowała pracę w kategorii snackfood obsługując Wedla, uczestniczyła w przeprowadzaniu rebrandingu marki Winterthur oraz we wprowadzeniu na polski rynek  jednego z największych ubezpieczycieli – AXA.

Kolejny krokiem w karierze Moniki była praca w agencji Change. Odpowiadała w niej za budowę i wdrożenie nowej platformy komunikacji dla marki Skoda (Skoda Auto Polska). Oprócz tego pracowała dla: Hochland i Grupy Żywiec.

 W ostatnich latach zajmowała stanowisko Client Service Director oraz była członkiem zarządu w agencji Walk Creative, gdzie nadzorowała tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich Klientów Walk Creative. Klienci, z którymi współpracowała w ramach działań dla Walk Creative  to: Orange, PZU, Skandia Życie (Vienna Life), Piątnica, Bank Ochrony Środowiska.

W swojej karierze zdobyła kilka nagród branżowych, w tym Effie w agencji Walk za Najbardziej efektywną kampanię w kategorii: Żywność dla marki Piątnica.

oS3

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764