logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy Jury tegorocznego konkursu POS STARS

  PR 19.08.2016, przeczytano 843 razy

Podczas tegorocznych targów FestiwalDruku.pl będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS 2016. Już po raz ósmy wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-jury-tegorocznego-konkursu-pos-stars,29646,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy. W tym roku w Jury konkursu zasiądą:

  • Alicja Cybulska, Strategy Director Havas Media.
  • Magdalena Czaja, CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy,
  • Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o.,
  • Marcin Gieracz, CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants,
  • Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP,
  • Łukasz Gumowski, creative partner Agencja Plej,
  • Zbigniew Kokot, menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska,
  • Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine,
  • Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska sp. z o.o. (Intermarché),
  • Paweł Wielkopolan, Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB,
  • Marcin Wojciechowski, Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Display’e będą oceniane w 12 kategoriach tematycznych: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display’e kartonowe, Display’e naladowe oraz Przemysł. Spośród zgłoszonych projektów Jury wybierze najlepsze realizacje, a jedna, z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix. Jak co roku, swoje typy wybiorą także zwiedzający targi.

W tym roku stawiamy również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbędzie się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Statuetki wręczymy na scenie z udziałem widowni złożonej z dyrektorów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych. Konkurs stał się tak prestiżowym wydarzeniem, że wymaga także odpowiedniej scenerii – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl.

Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy FestiwalMarketingu.pl. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na aranżację wystawy stałej Muzeum Książąt Lubomirskich
Zakład Narodowy im. Ossolińskich oraz Fundacja Art Transparent zapraszają do udziału w konkursie na opracowanie koncepcji aranżacji wystawy stałej przyszłego Muzeum Książąt Lubomirskich. Prace konkursowe można składać do 20 kwietnia 2020 r. Pula nagród wynosi 60 tysięcy złotych. 
Konkurs na identyfikację wizualną Klastra IT
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie ogłasza konkurs na zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej dla Klastra IT. 
Przedmiotem konkursu jest projekt plakatu XIV edycji Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy „ULICZNICY” w Gliwicach. Do wygrania jest 3 tys. zł i nagrody rzeczowe.
Polska widziana przez tysiące obiektywów
Świat się zmienia na naszych oczach, codziennie budzimy się w nowej rzeczywistości, a gdzie to nas zaprowadzi? Tego nikt nie wie. Na przestrzeni lat, fotografowie dokumentowali otoczenie, tworząc nie tylko pamiątkę ale i obraz przeszłości.
Konkurs: Przestrzeń publiczna w czasach zarazy
Instytut Dizajnu w Kielcach zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie „Przestrzeń publiczna w czasach zarazy”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764