logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy Jury tegorocznego konkursu POS STARS

  PR 19.08.2016, przeczytano 761 razy

Podczas tegorocznych targów FestiwalDruku.pl będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS 2016. Już po raz ósmy wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-jury-tegorocznego-konkursu-pos-stars,29646,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy. W tym roku w Jury konkursu zasiądą:

  • Alicja Cybulska, Strategy Director Havas Media.
  • Magdalena Czaja, CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy,
  • Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o.,
  • Marcin Gieracz, CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants,
  • Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP,
  • Łukasz Gumowski, creative partner Agencja Plej,
  • Zbigniew Kokot, menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska,
  • Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine,
  • Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska sp. z o.o. (Intermarché),
  • Paweł Wielkopolan, Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB,
  • Marcin Wojciechowski, Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Display’e będą oceniane w 12 kategoriach tematycznych: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display’e kartonowe, Display’e naladowe oraz Przemysł. Spośród zgłoszonych projektów Jury wybierze najlepsze realizacje, a jedna, z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix. Jak co roku, swoje typy wybiorą także zwiedzający targi.

W tym roku stawiamy również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbędzie się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Statuetki wręczymy na scenie z udziałem widowni złożonej z dyrektorów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych. Konkurs stał się tak prestiżowym wydarzeniem, że wymaga także odpowiedniej scenerii – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl.

Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy FestiwalMarketingu.pl. Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Janmar Centrum z Trzcinicy zwycięzcą w konkursie Art Of Packaging 2019
Janmar Centrum z Trzcinicy - dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, będące liderem na rynku producentów opakowań z tektury falistej, został Zwycięzcą Kategorii Opakowanie Flekso w ogólnopolskim konkursie na najlepsze opakowanie roku 2019 – ART OF PACKAGING PROFESSIONAL.
Super Gift 2019: ruszyło głosowanie na najlepsze gadżety
Rozpoczęło się głosowanie na najlepsze artykuły promocyjne prezentowane podczas odbywającego się we wrześniu w Warszawie FestiwalMarketingu.pl. Głosowanie odbywa się poprzez formularz internetowy.
Dwie nagrody Golden Arrow dla marki Amica
18 czerwca odbyła się  ceremonia wręczenia nagród w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, współorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Amica została nagrodzona dwoma nagrodami głównymi w kategoriach Program lojalnościowy B2B oraz Grywalizacja. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764