logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców konkursu Timecode Akcja Animacja 2020

  PR 18.11.2020, przeczytano 420 razy
ilustracja
Zdobywca Grand Prix - Michał Leonczuk

Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień. Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-konkursu-timecode-akcja-animacja-2020,389218,artykul.html

Edycja 2020 odbyła się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię.  Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.

- Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea.  Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.

Grand Prix 2020

autor: Michał Leonczuk

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzymał honorarium 10 000 zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio UAU PROJEKT, w technologii druku 3d, z materiałów pochodzących recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polski, Ikea, Fixly, NEXERA, Magne B6 i Żywiec Zdrój   przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2000 zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace

Fixly - Adam Łabuś

TUTAJ

IKEA - Natalia Biegaj

IKEA - nagroda specjalna - Michał Leonczuk

Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz

Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn

MagneB6 - Grzegorz Samson

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT.

  • Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)
  • Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)
  • Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
  • Partner operacyjny: Studio Bank
  • Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet

Źródło: Timecode Akcja Animacja

www.timecodeakcjaanimacja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsza okładka płytowa 2020 roku ujawniona
18 czerwca podczas wernisażu wystawy pokonkursowej ujawniono laureatów VII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową. Łączna pula nagród wynosiła 15 000 złotych. Nagrodę główną, a zarazem miano najlepszej polskiej okładki płytowej 2020 roku zdobył Łukasz Paluch za front albumu ,,Highlight” kultowego duetu Skalpel. 16-osobowe...
Pierwsi rezydenci już są, Art_Inkubator czeka na kolejnych
Studio projektowania wnętrz HAZO i tworzące oryginalne kolaże Zachwyty wprowadzają się do pofabrycznych przestrzeni Art_Inkubatora. Wkrótce dołączą do nich kolejne początkujące marki, które wzięły udział w konkursie na rezydentów, a przy Tymienieckiego 3 oprócz adresu znajdą wsparcie merytoryczne, prawne czy księgowe. To są już ostatnie dni na...
Firma Nikon, wraz z CIWEM, organizacją charytatywną propagującą zasady gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, WaterBear, bezpłatną platformą streamingową poświęconą przyszłości naszej planety, oraz biurem projektowym ARUP, poinformowała o składzie jury konkursu Environmental Photographer of the Year 2021.
Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764