logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców konkursu Timecode Akcja Animacja 2020

  PR 18.11.2020, przeczytano 805 razy
ilustracja
Zdobywca Grand Prix - Michał Leonczuk

Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień. Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki Ikea.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-konkursu-timecode-akcja-animacja-2020,389218,artykul.html

Edycja 2020 odbyła się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię.  Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.

- Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea.  Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.

Grand Prix 2020

autor: Michał Leonczuk

Zwycięzca tegorocznej edycji otrzymał honorarium 10 000 zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio UAU PROJEKT, w technologii druku 3d, z materiałów pochodzących recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polski, Ikea, Fixly, NEXERA, Magne B6 i Żywiec Zdrój   przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2000 zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace

Fixly - Adam Łabuś

TUTAJ

IKEA - Natalia Biegaj

IKEA - nagroda specjalna - Michał Leonczuk

Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz

Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn

MagneB6 - Grzegorz Samson

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT.

  • Partnerzy kreatywni: FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R (kreacja konkursowych ścieżek dźwiękowych); One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3 edycji konkursu); UCHO Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych); Apollo Music (bank muzyki)
  • Partner strategiczny: Open Minded Group (współpraca przy opracowaniu koncepcji i strategii konkursu, komunikacja projektu)
  • Organizator konkursu: dom produkcyjny Timecode Film Production
  • Partner operacyjny: Studio Bank
  • Patroni medialni: GRAFMAG, TokFM, Onet

Źródło: Timecode Akcja Animacja

www.timecodeakcjaanimacja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764