Rozpoczęła się jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2019. W marcu dowiemy się, kto w tym roku zaskoczył jury i publiczność pomysłem na kalendarz, jego formą czy wyjątkowym zdjęciem, ilustracją lub grafiką. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
ZoomArt to więcej niż konkurs. Misją organizatorów jest zaprezentowanie i ocenienie dzieł sztuki w postaci kalendarzy. Każda odsłona wydarzenia udowadnia, jak nieograniczona jest wyobraźnia autorów i wydawców kalendarzy. Z tym większą niecierpliwością środowisko reklamowe oczekuje na kolejne edycje Konkursu. Tym bardziej, że ZoomArt to również festiwal, wystawy towarzyszące i wreszcie uroczysta gala, czyli fantastyczna okazja do nawiązania nowych kontaktów.
- Kalendarze to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, a ZoomArt to skuteczna platforma reklamowo-promocyjna. W każdym roku zapraszamy do udziału m.in. firmy, instytucje, uczelnie, artystów – wszystkich, dla których ważna jest kombinacja konceptu artystycznego, druku, grafiki, fotografii oraz wyjątkowa siła przekazu zamknięta w kalendarzu – opowiada Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej agencji AgirArt, organizatorka Konkursu.
ZoomArt to konkurs otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy. Ilość zgłoszeń jest nieograniczona i są one uporządkowane w następujących kategoriach:
- KW - kalendarz wieloplanszowy
- KJ - kalendarz jednoplanszowy
- KT - kalendarz trójdzielny / jednodzielny / wielodzielny
- KO - kalendarz old (kalendarz wydany w poprzednich latach, każdy typ i format)
- KA - kalendarz administracyjny
- KK - kalendarz książkowy
- KS - kalendarz szkolny
- KC - kalendarz charytatywny
- KF - kalendarz zaprojektowany przez freelancerów, autorski pomysł artystyczny
- NI - najlepsza ilustracja
- NF - najlepsza fotografia
- NJ - najlepsza jakość
Gala finałowa ZoomArt 2018
Zgłoszone prace ocenia niezależny zespół Jury, w skład którego wchodzą autorytety ze świata sztuki i reklamy. W każdej z kategorii zostają przyznane pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce, a także wyróżnienia. Laureaci każdej z kategorii są uhonorowani statuetkami ZoomArt.
Statuetka GrandPrix oraz Nagroda Publiczności jest pokryta 24 karatowym złotem. Informacje o Konkursie i o Laureatach są dystrybuowane dzięki licznych patronom medialnym, a także aktywności marketingowej Organizatorów.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 lutego 2019 r.
- Więcej informacji o Konkursie i szczegóły dotyczące zgłoszeń oraz kosztów udziału znajdują się na www.zoom-art.pl.
Źródło: AgirArt