logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zoomart 2019: 5. edycja Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy

   30.01.2019, przeczytano 695 razy
ilustracja

Rozpoczęła się jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2019. W marcu dowiemy się, kto w tym roku zaskoczył jury i publiczność pomysłem na kalendarz, jego formą czy wyjątkowym zdjęciem, ilustracją lub grafiką. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zoomart-2019%3A-5.-edycja-miedzynarodowego-konkursu-kalendarzy,381016,artykul.html

ZoomArt to więcej niż konkurs. Misją organizatorów jest zaprezentowanie i ocenienie dzieł sztuki w postaci kalendarzy. Każda odsłona wydarzenia udowadnia, jak nieograniczona jest wyobraźnia autorów i wydawców kalendarzy. Z tym większą niecierpliwością środowisko reklamowe oczekuje na kolejne edycje Konkursu. Tym bardziej, że ZoomArt to również festiwal, wystawy towarzyszące i wreszcie uroczysta gala, czyli fantastyczna okazja do nawiązania nowych kontaktów.

- Kalendarze to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, a ZoomArt to skuteczna platforma reklamowo-promocyjna. W każdym roku zapraszamy do udziału m.in. firmy, instytucje, uczelnie, artystów – wszystkich, dla których ważna jest kombinacja konceptu artystycznego, druku, grafiki, fotografii oraz wyjątkowa siła przekazu zamknięta w kalendarzu – opowiada Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej agencji AgirArt, organizatorka Konkursu.

ZoomArt to konkurs otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy. Ilość zgłoszeń jest nieograniczona i są one uporządkowane w następujących kategoriach:

  • KW - kalendarz wieloplanszowy
  • KJ - kalendarz jednoplanszowy
  • KT - kalendarz trójdzielny / jednodzielny / wielodzielny
  • KO - kalendarz old (kalendarz wydany w poprzednich latach, każdy typ i format)
  • KA - kalendarz administracyjny
  • KK - kalendarz książkowy
  • KS - kalendarz szkolny
  • KC - kalendarz charytatywny
  • KF - kalendarz zaprojektowany przez freelancerów, autorski pomysł artystyczny
  • NI - najlepsza ilustracja
  • NF - najlepsza fotografia
  • NJ - najlepsza jakość

ilustracjastrzałka

Gala finałowa ZoomArt 2018

Zgłoszone prace ocenia niezależny zespół Jury, w skład którego wchodzą autorytety ze świata sztuki i reklamy. W każdej z kategorii zostają przyznane pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce, a także wyróżnienia. Laureaci każdej z kategorii są uhonorowani statuetkami ZoomArt.

Statuetka GrandPrix oraz Nagroda Publiczności jest pokryta 24 karatowym złotem. Informacje o Konkursie i o Laureatach są dystrybuowane dzięki licznych patronom medialnym, a także aktywności marketingowej Organizatorów.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 lutego 2019 r.

  • Więcej informacji o Konkursie i szczegóły dotyczące zgłoszeń oraz kosztów udziału znajdują się na www.zoom-art.pl.

Źródło: AgirArt

agir.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764