logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zoomart 2019: 5. edycja Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy

   30.01.2019, przeczytano 2118 razy
ilustracja

Rozpoczęła się jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2019. W marcu dowiemy się, kto w tym roku zaskoczył jury i publiczność pomysłem na kalendarz, jego formą czy wyjątkowym zdjęciem, ilustracją lub grafiką. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zoomart-2019%3A-5.-edycja-miedzynarodowego-konkursu-kalendarzy,381016,artykul.html

ZoomArt to więcej niż konkurs. Misją organizatorów jest zaprezentowanie i ocenienie dzieł sztuki w postaci kalendarzy. Każda odsłona wydarzenia udowadnia, jak nieograniczona jest wyobraźnia autorów i wydawców kalendarzy. Z tym większą niecierpliwością środowisko reklamowe oczekuje na kolejne edycje Konkursu. Tym bardziej, że ZoomArt to również festiwal, wystawy towarzyszące i wreszcie uroczysta gala, czyli fantastyczna okazja do nawiązania nowych kontaktów.

- Kalendarze to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, a ZoomArt to skuteczna platforma reklamowo-promocyjna. W każdym roku zapraszamy do udziału m.in. firmy, instytucje, uczelnie, artystów – wszystkich, dla których ważna jest kombinacja konceptu artystycznego, druku, grafiki, fotografii oraz wyjątkowa siła przekazu zamknięta w kalendarzu – opowiada Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej agencji AgirArt, organizatorka Konkursu.

ZoomArt to konkurs otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy. Ilość zgłoszeń jest nieograniczona i są one uporządkowane w następujących kategoriach:

  • KW - kalendarz wieloplanszowy
  • KJ - kalendarz jednoplanszowy
  • KT - kalendarz trójdzielny / jednodzielny / wielodzielny
  • KO - kalendarz old (kalendarz wydany w poprzednich latach, każdy typ i format)
  • KA - kalendarz administracyjny
  • KK - kalendarz książkowy
  • KS - kalendarz szkolny
  • KC - kalendarz charytatywny
  • KF - kalendarz zaprojektowany przez freelancerów, autorski pomysł artystyczny
  • NI - najlepsza ilustracja
  • NF - najlepsza fotografia
  • NJ - najlepsza jakość

ilustracjastrzałka

Gala finałowa ZoomArt 2018

Zgłoszone prace ocenia niezależny zespół Jury, w skład którego wchodzą autorytety ze świata sztuki i reklamy. W każdej z kategorii zostają przyznane pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce, a także wyróżnienia. Laureaci każdej z kategorii są uhonorowani statuetkami ZoomArt.

Statuetka GrandPrix oraz Nagroda Publiczności jest pokryta 24 karatowym złotem. Informacje o Konkursie i o Laureatach są dystrybuowane dzięki licznych patronom medialnym, a także aktywności marketingowej Organizatorów.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 lutego 2019 r.

  • Więcej informacji o Konkursie i szczegóły dotyczące zgłoszeń oraz kosztów udziału znajdują się na www.zoom-art.pl.

Źródło: AgirArt

agir.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764