logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zoomart 2019: 5. edycja Międzynarodowego Konkursu Kalendarzy

   30.01.2019, przeczytano 476 razy
ilustracja

Rozpoczęła się jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2019. W marcu dowiemy się, kto w tym roku zaskoczył jury i publiczność pomysłem na kalendarz, jego formą czy wyjątkowym zdjęciem, ilustracją lub grafiką. Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zoomart-2019%3A-5.-edycja-miedzynarodowego-konkursu-kalendarzy,381016,artykul.html

ZoomArt to więcej niż konkurs. Misją organizatorów jest zaprezentowanie i ocenienie dzieł sztuki w postaci kalendarzy. Każda odsłona wydarzenia udowadnia, jak nieograniczona jest wyobraźnia autorów i wydawców kalendarzy. Z tym większą niecierpliwością środowisko reklamowe oczekuje na kolejne edycje Konkursu. Tym bardziej, że ZoomArt to również festiwal, wystawy towarzyszące i wreszcie uroczysta gala, czyli fantastyczna okazja do nawiązania nowych kontaktów.

- Kalendarze to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych, a ZoomArt to skuteczna platforma reklamowo-promocyjna. W każdym roku zapraszamy do udziału m.in. firmy, instytucje, uczelnie, artystów – wszystkich, dla których ważna jest kombinacja konceptu artystycznego, druku, grafiki, fotografii oraz wyjątkowa siła przekazu zamknięta w kalendarzu – opowiada Marzena Miszczyk, właścicielka kreatywnej agencji AgirArt, organizatorka Konkursu.

ZoomArt to konkurs otwarty i dotyczy każdego typu kalendarzy. Ilość zgłoszeń jest nieograniczona i są one uporządkowane w następujących kategoriach:

  • KW - kalendarz wieloplanszowy
  • KJ - kalendarz jednoplanszowy
  • KT - kalendarz trójdzielny / jednodzielny / wielodzielny
  • KO - kalendarz old (kalendarz wydany w poprzednich latach, każdy typ i format)
  • KA - kalendarz administracyjny
  • KK - kalendarz książkowy
  • KS - kalendarz szkolny
  • KC - kalendarz charytatywny
  • KF - kalendarz zaprojektowany przez freelancerów, autorski pomysł artystyczny
  • NI - najlepsza ilustracja
  • NF - najlepsza fotografia
  • NJ - najlepsza jakość

ilustracjastrzałka

Gala finałowa ZoomArt 2018

Zgłoszone prace ocenia niezależny zespół Jury, w skład którego wchodzą autorytety ze świata sztuki i reklamy. W każdej z kategorii zostają przyznane pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce, a także wyróżnienia. Laureaci każdej z kategorii są uhonorowani statuetkami ZoomArt.

Statuetka GrandPrix oraz Nagroda Publiczności jest pokryta 24 karatowym złotem. Informacje o Konkursie i o Laureatach są dystrybuowane dzięki licznych patronom medialnym, a także aktywności marketingowej Organizatorów.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 lutego 2019 r.

  • Więcej informacji o Konkursie i szczegóły dotyczące zgłoszeń oraz kosztów udziału znajdują się na www.zoom-art.pl.

Źródło: AgirArt

agir.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych: Konkurs na SIW
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę...
Znamy zwycięzców Art of Packaging 2019. Wielka Gala już za nami
Zakończyła się trzynasta edycja konkursu ART OF PACKAGING odbywającego się pod hasłem NEW GENERATION PACKAGING. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 11 marca w poznańskiej Sali Ziemi, wyłoniono Perłę Wśród Opakowań, a także przyznano wiele innych, prestiżowych nagród i wyróżnień. Jak co roku, Gala była także niebywałą okazją do spotkania dla przedstawicieli...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764