logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Suppliers Book: Trzecie wydanie we wrześniu

  PR 27.04.2015, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

European Suppliers Book to katalog reklamowy poświęcony dostawcom europejskim z branży reklamowej, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-suppliers-book%3A-trzecie-wydanie-we-wrzesniu,24680,artykul.html

Katalog przygotowany jest w wersji papierowej, która wydawana jest raz w roku we wrześniu 2015 oraz w wersji online, która rozsyłana jest zarówno we wrześniu 2015 jak i w lutym 2016. Katalog przygotowany jest w takiej formie aby łączył w sobie zalety katalogu drukowanego i służył odbiorcy jako podręczna baza danych.

ESB w formie drukowanej rozsyłany jest do 5000 firm działających w branży reklamowej w tym dystrybutorów jak i agencji reklamowych a wersja online do 25.000 firm. Wydanie III katalogu European Suppliers Book dotrze do 14 europejskich krajów.

Źródło: GJC Inter Media

www.esbook.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764