logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Razor Social na konferencji Marketing Progress

  PR 20.05.2015, przeczytano 1550 razy
ilustracjastrzałka

Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej, będzie gościem konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wydarzenie rozpocznie się 28 maja we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta irlandzkiego eksperta w Polsce. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/razor-social-na-konferencji-marketing-progress,24920,artykul.html

Ian Cleary to specjalista od nowych technologii w marketingu i mediach społecznościowych. Pisuje regularnie dla Social Media Examiner, HuffingtonPost, VentureBeat i innych wiodących serwisów dotyczących social media. Jego RazorSocial od 3 lat utrzymuje się w czołówce światowej blogosfery społecznościowej. Ian Cleary dzieli się swoją wiedzą także podczas konferencji branżowych na całym świecie. W Polsce pojawi się po raz pierwszy. W trakcie swojego wystąpienia na Marketing Progress omówi 12 marketingowych narzędzi, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu i konwersji na stronie www. - Do każdego z narzędzi pokażę praktyczny przykład oraz sposób jego realizacji. Uczestnicy sesji staną się bogatsi o wiedzę na temat co najmniej kilku narzędzi, które z powodzeniem mogą być używane w firmach - zaznacza Ian Cleary. 

Znamy już także nazwiska i tematy pozostałych prelekcji konferencji Marketing Progress. Przewidzianych jest 15 wystąpień i 6 warsztatów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się na zagadnieniach z pogranicza marketingu i sprzedaży oraz rosnącej roli, jaką w tych obszarach odgrywa Internet. Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków. Równolegle do wystąpień odbywać się będą warsztaty z zakresu employer brandingu, technologii mobilnych, social media, wideomarketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar - dziennikarz TVN, Anna Miotk - Polskie Badania Internetu, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Karolina Karolczak dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznawstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group. 

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacji na temat konferencji dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl. Opłata konferencyjna przy zapisie i płatności do 27 maja wynosi 899 złotych netto. 

Źródło: Mind Progress Group

www.mindprogress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764