logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

SEO vs. Google

  PR 28.09.2014, przeczytano 934 razy

Wydaje Ci się, że wiesz kim jest Twoja grupa docelowa w Internecie? Że znasz ich potrzeby, rodzaj pracy którą wykonują i po jakie produkty najchętniej sięgają? Nie daj się zwieść. Jedyne czego możesz być pewny to istnienia grupy konsumentów, do których dotarcie stanowi długą i krętą drogę…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/seo-vs.-google,22733,artykul.html

Warto wiedzieć, iż grupa docelowa to nie tylko ludzie, ale również Google, które stoi pomiędzy przedsiębiorcą oraz konsumentami do których pragniemy docierać. Żeby jednak zapukać do klienta, który przebywa zazwyczaj po drugiej stronie ekranu należy brać pod uwagę kilka czynników. Najważniejszym z nich jest aspekt tworzenia przemyślanej treści, dopasowanej do nowego algorytmu wyszukiwania Google nastawionego głownie na tzw. content. Jak w łatwy sposób maksymalizować wpływ zawartości w kontekście wyszukiwania? Oto wskazówki:

Przede wszystkim należy zadbać o to aby treść była unikatowa, żeby wyróżniała się pośród miliona podobnych stron krążących w sieci.  Najlepszym sposobem jest przyglądnięcie się działaniom konkurencji które osiągają szczyty w rankingach. Dzięki temu na podstawie dokładnej analizy, będziemy w stanie wypracować własne, indywidualne i nietypowe rozwiązania.

Treści, z którymi pragniemy dotrzeć do końcowych klientów muszą być mocno ukierunkowane, konkretne i prawidłowo skonstruowane. W tym przypadku należy brać pod uwagę metadane, czyli tzw. „informacje o informacji” które pozwolą użytkownikom oraz Google na wyszukanie w cyberprzestrzeni  potrzebnej informacji wraz z odpowiedzią na pytanie, w jakiej relacji pozostaje ona do innych informacji. W skrócie: metadane ułatwiają organizowanie i zarządzanie informacją znajdującą się w WWW w sposób pozwalający na jej wyszukiwanie.

Kolejną wskazówką na to jak nie zabłądzić w sieci jest zwiększenie aktywności. Zanim podejmiemy jednak działania w mediach społecznościowych należy upewnić się że promowanie treści odbędzie się za pomocą tych kanałów, które preferuje nasza publiczność. Jak to zrobić? Wszystkie chwyty dozwolone! (posty, linki, komentarze).

Najważniejszą, a niestety najczęściej pomijaną w aktywności internetowej kwestią jest jednak atrakcyjność – mówi Kamila Szwagiel, Project Manager GRUPA 365NET. Aby ją osiągnąć należy przekonać zarówno ludzi do prezentowanej przez nas treści. Jeśli tak się stanie, Google z pewnością doceni miejsce, w którym odbiorcy chętnie spędzają swój czas. Jak to zrobić? Stworzyć zawartość w formacie, który przyciągnie potencjalnego widza. Twórcy przyjaznych witryn wiedzą iż, potencjalny odbiorca jest wzrokowcem. Popularne strony www zawierają zatem nie tylko tekst, ale również wideo, zdjęcia i coraz milej widziane w sieci infografiki – dodaje.

Źródło: GRUPA 365NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764