logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Zmian na Facebooku ciąg dalszy

  PR 01.09.2014, przeczytano 1034 razy

„Zapisano” na Facebooku, to nie jedyna zmiana w najpopularniejszym na świecie serwisie społecznościowym. Czy rzeczywiście nowe rozwiązania staną się drogowskazem w gąszczu rozmaitych treści?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmian-na-facebooku-ciag-dalszy,22475,artykul.html

W opinii niektórych Facebook od jakiegoś czasu coraz bardziej przypomina swego rodzaju śmietnik. Rzeczywiście, natłok niekoniecznie cennych treści może wywołać tego rodzaju wrażenie. Nie mniej jednak, serwis Zuckerberga to także kanał, dzięki któremu możemy chłonąć również wartościowe treści. Selekcję i zachowanie takich właśnie porządanych (w subiektywnej ocenie oczywiście) wpisów, linków czy zdjęć, mają ułatwić wprowadzane innowacje.

Pierwsza zmiana dotyczyć ma określania wartości contentu. Będzie to bowiem możliwe na podstawie dwóch nowych czynników weryfikacji, wychodzących poza pryzmat „klikalności”. Jeżeli bowiem nawet klikniemy w link do jakiegoś artykułu, znaczenie będzie miał czas, który spędzimy czytając owe treści. Jeżeli szybko powrócimy do Facebooka, prawdopodobnie artykuł nie spełnił naszych oczekiwań – nie skupił naszej uwagi wystarczająco mocno i długo. Drugi z czynników dotyczy akcji generowanych przez dany link -  nawet przy znacznej klikalności, o wartości treści zadecyduje też ilość komentarzy i udostępnień danego odnośnika.

Warto wiedzieć również, że w serwisie preferowane będą wpisy z linkami z miniaturką, nie zaś te, które prócz linku zawierają tekst oraz grafikę. Nowe możliwości dotyczące określania grupy docelowej zyskać mają również reklamodawcy.

Czas pokaże czy zmiany w serwisie Zuckerberga przyniosą oczekiwane efekty. Pewne jest jedno – mimo wielu prognoz dotyczących upadku Facebooka, serwis przy każdej okazji chwali się wzrostami, a działania mające na celu optymalizację i ułatwienia związane z „byciem” na Facebooku prowadzić mają raczej do utrzymania jego dominacji – komentuje Katarzyna Kołodziejczyk, Key Account Manager GRUPA 365 NET.

Źródło: GRUPA 365 NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą jak ważne jest to z punktu...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764