logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2/200 – stwórz własny papier

  PR 21.05.2004, przeczytano 773 razy

Kolekcja 2/200 wyraża nasz indywidualizm i podkreśla wyrafinowany styl. Bogactwo wyszukanych wzorów, różnorodność barw i dostępność gramatur, pozwala stworzyć ponad 100 000 kombinacji papieru. Pierwsza część nazwy nowej serii 2/200 oznacza czas produkcji zamówionego papieru – 2 tygodnie, druga zaś minimalną wielkość zamówienia – 200 kg. Kolekcja 2/200 to jedyny tego typu produkt na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/2-200--stworz-wlasny-papier,2216,artykul.html

4 kroki do własnego papieru
Dzięki zaletom kolekcji 2/200 można stworzyć własny papier, dostosowany do indywidualnych potrzeb i gustów. Pierwszy krok polega na wskazaniu odpowiedniego wzoru tłoczenia. Kolejna decyzja zmierzająca do przygotowania niepowtarzalnego papieru polega na wskazaniu jego gramatury i barwy. Wybierać można spośród 52 matowych i 36 metalicznych kolorów. Trzecim krokiem jest zamówienie bezpłatnych próbek wymarzonego papieru w formacie A4. Teraz, wiedząc już, że stworzyliśmy dokładnie taki papier o jaki nam chodziło, wystarczy złożyć zamówienie.

Papier jak marzenie
W zależności od przeznaczenia materiału i pomysłu klienta, gramatura papieru może wynosić od 100 do 410 g/m2. Wybierając wzór tłoczenia można puścić wodze fantazji. 110 przeróżnych wzorów: pasków, kratek, mozaik czy gwiazdek, usatysfakcjonuje nawet najbardziej wyrafinowane gusta. Niektóre z tłoczeń są inspirowane światem przyrody. Wybierając spośród bogatej oferty faktur papieru, możemy się natknąć na korę drzewa, wiosenne dmuchawce, zimowy szron, liście drzew lub strukturę kamienia. W połączeniu z odpowiednią barwą i gramaturą, powstają papiery – dzieła sztuki, z którymi obcowanie staje się prawdziwą przyjemnością.


Elegancja i prestiż
Kolekcja 2/200 znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chcemy podkreślić wysoką jakość i doskonałą markę produktu. Idealnie nadaje się do tworzenia opakowań ekskluzywnych perfum, kosmetyków, ubrań, biżuterii czy słodyczy. Papier ten może stanowić podstawę firmowych folderów, katalogów lub toreb. Staje się w ten sposób elementem kształtowania profesjonalnego wizerunku każdej firmy.
Karta okolicznościowa lub zaproszenie wydrukowane na papierach 2/200 z całą pewnością zwrócą uwagę odbiorcy. Kolekcja zawiera wodotrwałe papiery, które doskonale sprawdzają się jako etykiety. Ponad 100 000 różnych kombinacji, jakie stworzyć można przy zastosowaniu nowej kolekcji papierów Cezeksu, dają pewność, że znajdziemy dokładnie to, czego szukamy.

Papiery 2/200 dostępne są w formatach 70x100. Wielkość minimalnego zamówienia – 200 kg - to około 3000 arkuszy w gramaturze 100 g/m2, 1500 arkuszy w gramaturze 200 g/m2 lub 1000 arkuszy w gramaturze 300 g/m2.

***

Cezex Sp. z o. o. jest największą w Polsce i dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku dystrybucji papieru. Oferuje szeroką gamę najwyższej jakości papierów ozdobnych oraz innych materiałów dla biur i poligrafii. Firma posiada najbardziej rozbudowaną sieć dystrybucji w Polsce - magazyn centralny w Piotrkowie Trybunalskim
i 13 biur handlowych z magazynami lokalnymi oraz Salon Papierniczy w Warszawie,
w którym odbywa się sprzedaż detaliczna. Pozwala to na osiągnięcie najwyższego poziomu obsługi klientów.
Cezex prowadzi działalność od piętnastu lat. Firma rozwinęła się wyłącznie w oparciu o polski kapitał, aktualnie przekraczający 72 mln zł. W 2003 roku zanotowała sprzedaż na poziomie 249 mln. zł.

Źródło: Cezex

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764