logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20-lecie Warszawskiej Szkoły Reklamy: relacja

  PR 17.06.2014, przeczytano 2833 razy
ilustracjastrzałka

Warszawska Szkoła Reklamy świętuje 20-lecie. Szkoła powstała w 1994 roku jako pierwsza prywatna szkoła reklamy w Polsce mająca uprawnienia szkoły publicznej. 14 czerwca WSR świętowała jubileusz w Multikinie Złote Tarasy w Klubie 35mm, wśród absolwentów, pracowników i gości z branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-lecie-warszawskiej-szkoly-reklamy%3A-relacja,21954,artykul.html

Gościem specjalnym był Burmistrz Dzielnicy Ursynów – Piotr Guział, Dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR - Paweł Tyszkiewicz, Dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych – Ksawery Piwocki, Wojciech Dagiel oraz inne osobistości ze świata mediów i reklamy.

Burmistrz Piotr Guział podkreślał, że  „na Ursynowie mieszkają najbardziej wolni i kreatywni ludzie. Warszawska Szkoła Reklamy to kwintesencja Ursynowa. Prawie 7 tysięcy zapylonych umysłów, tą energią, tą wolnością.  Im więcej wypuszczacie absolwentów tym Ursynów jest bardziej wolnym miejscem”. 

Podczas uroczystości Paweł Tyszkiewicz – Dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przedstawił najważniejsze fakty dotyczące opracowywanej spójnej koncepcji wizualnej dla Polski.  „Od półtora roku nasze Stowarzyszenie i Rada Promocji Polski prowadzi szereg działań mających na celu stworzenie jednolitej komunikacji Marki Polska. 2014 rok może być przełomowy dla uporządkowania podstawowych kwestii brandingowych Polski, których nie udało się wprowadzić od początku lat 90-tych. Rada Promocji Polski przyjęła w ostatnim tygodniu koncepcje  linii graficznej znaku występującego w spocie promocyjnym „Polska. Spring into new.”, to milowy krok w osiągnięciu powyższego celu”. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR objęło patronat merytoryczny II Zjazdu Absolwentów WSR.

Artur Krajewski – dyrektor artystyczny wydawnictwa Perspektywy wręczył  Artcertyfikat, którym uhonorowano Warszawską Szkołę Reklamy, „która jest godna powierzonemu jej twórczego entuzjazmu, jest powszechnie znana i szanowana w murach Interdyscyplinarnego Festiwalu Sztuk i dla którego pojęcie sztuka stało się integralną częścią jej życia”.

Artur Waczko – pomysłodawca WSR i jej założyciel, określa dwie dekady szkoły, jako proces ciągłego uczenia się i zmian podyktowanych transformacją polskiego rynku reklamy.  „Często musieliśmy iść pod prąd obowiązujących programów nauczania, skostniałych, zbyt późno aktualizowanych. Dziś pozycja WSR i siła zespołu pozwala nam na deklarację wsparcia zarówno dla idei promocji marki Polska jak i angażowania absolwentów w cross-medialne projekty współorganizowane przez szkołę i jej partnerów.

Przez 20 lat WSR ukończyło ponad 3 tysiące absolwentów. Ogromna większość założyła swoje własne agencje reklamowe, domy produkcyjne, butiki kreatywne, znalazła pracę w takich agencjach jak McCann, Lowe, Lintas, GGK, JWT, Starcom, VML Heureka, oraz mediach.  Dla wielu z nich szkoła jest nie tylko przepustką do świata reklamy, ale zwłaszcza przyjaznym miejscem, które inspiruje do rozwijania pasji i talentów. Dba o to wykwalifikowana i nietuzinkowa kadra dydaktyczna. Wykładowcy pochodzą z renomowanych polskich uczelni takich jak: warszawska ASP, Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi, łódzka filmówka. Trzon kadry stanowią specjaliści-praktycy z branży reklamowo-artystycznej. Pracują oni w agencjach reklamowych i PR, stacjach telewizyjnych, rozgłośniach radiowych, studiach fotograficznych i filmowych, drukarniach, ale przede wszystkim posiadają wiedzę i umiejętności, które potrafią ciekawie przekazać.

Warszawska Szkoła Reklamy dostosowuje się do potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku reklamowego i rozszerza ofertę edukacyjną. Od semestru 2014/2015 oferuje dziewięć specjalizacji: Projektowanie graficzne, Multimedia (nowość), Fotografia artystyczna i reklamowa, Realizacja filmowa i telewizyjna, Produkcja filmowa i telewizyjna, Realizacje intermedialne (nowość), Animacja (nowość), Wizaż i charakteryzacja, Strategia reklamy i PR.

Źródło: WSR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764