logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20-procentowy wzrost Zoom TV w listopadzie 2019

  PR 03.12.2019, przeczytano 159 razy

W listopadzie 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49*), co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z listopadem 2018. Tym samym kanał powtórzył swój rekordowy miesięczny wynik z maja tego roku i uzyskał najwyższą miesięczną oglądalność spośród wszystkich kanałów ósmego multipleksu (MUX-8).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-procentowy-wzrost-zoom-tv-w-listopadzie-2019,384960,artykul.html

Najchętniej oglądanymi programami Zoom TV są seria Rosyjski Projekt Lady, własne produkcje kabaretowe stacji oraz nominowany do nagrody Emmy turecki serial Narzeczona ze Stambułu. Od sierpnia 2019 roku Zoom TV nadaje w odświeżonej oprawie graficznej.

– Wyniki Zoom TV potwierdzają, że nasze inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV wyraźnie zwiększa widownię rok do roku i to w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców komercyjnej grupie widzów. Oznacza to, że rosną również przychody z reklam – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA. – Sądzimy, że Zoom TV osiągnie rentowność w ciągu najbliższych 18-24 miesięcy. Szybko rosnąca oglądalność przybliża nas do tego celu – dodaje.

W listopadzie 2019 Zoom TV osiągnął również wzrost innych istotnych wskaźników oglądalności. Średnia oglądalność minutowa kanału wyniosła 14,7 tys. widzów, czyli ponad 16 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49). O 19 proc. w stosunku do listopada 2018 roku wydłużył się średni dzienny czas oglądania stacji, który wyniósł teraz 36 minut i 23 sekundy (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej Zoom TV. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie, wyniosła 604 tys. (RCH, All 16-49).

Po trzech kwartałach 2019 roku Zoom TV zanotował przychody z reklam na poziomie niemal 12 mln zł – notując wzrost o ponad 49% rok do roku – co oznacza, że kanał ten jest najszybciej rosnącym segmentem Grupy Kino Polska TV. Łącznie po trzech kwartałach br. Grupa zanotowała przychody na poziomie prawie 133 mln zł i zysk netto w wysokości 12 mln zł.

Dyrektorem programowym Zoom TV jest Rafał Freyer.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764