logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

20-procentowy wzrost Zoom TV w listopadzie 2019

  PR 03.12.2019, przeczytano 127 razy

W listopadzie 2019 roku Zoom TV osiągnął 0,60% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49*), co oznacza 20-procentowy wzrost w porównaniu z listopadem 2018. Tym samym kanał powtórzył swój rekordowy miesięczny wynik z maja tego roku i uzyskał najwyższą miesięczną oglądalność spośród wszystkich kanałów ósmego multipleksu (MUX-8).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/20-procentowy-wzrost-zoom-tv-w-listopadzie-2019,384960,artykul.html

Najchętniej oglądanymi programami Zoom TV są seria Rosyjski Projekt Lady, własne produkcje kabaretowe stacji oraz nominowany do nagrody Emmy turecki serial Narzeczona ze Stambułu. Od sierpnia 2019 roku Zoom TV nadaje w odświeżonej oprawie graficznej.

– Wyniki Zoom TV potwierdzają, że nasze inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV wyraźnie zwiększa widownię rok do roku i to w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców komercyjnej grupie widzów. Oznacza to, że rosną również przychody z reklam – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA. – Sądzimy, że Zoom TV osiągnie rentowność w ciągu najbliższych 18-24 miesięcy. Szybko rosnąca oglądalność przybliża nas do tego celu – dodaje.

W listopadzie 2019 Zoom TV osiągnął również wzrost innych istotnych wskaźników oglądalności. Średnia oglądalność minutowa kanału wyniosła 14,7 tys. widzów, czyli ponad 16 proc. więcej niż rok wcześniej (AMR, All 16-49). O 19 proc. w stosunku do listopada 2018 roku wydłużył się średni dzienny czas oglądania stacji, który wyniósł teraz 36 minut i 23 sekundy (ATS, All 16-49). Wzrost wskaźnika ATS świadczy o coraz większej atrakcyjności oferty programowej Zoom TV. Średnia liczba widzów, którzy oglądali stację przynajmniej przez minutę dziennie, wyniosła 604 tys. (RCH, All 16-49).

Po trzech kwartałach 2019 roku Zoom TV zanotował przychody z reklam na poziomie niemal 12 mln zł – notując wzrost o ponad 49% rok do roku – co oznacza, że kanał ten jest najszybciej rosnącym segmentem Grupy Kino Polska TV. Łącznie po trzech kwartałach br. Grupa zanotowała przychody na poziomie prawie 133 mln zł i zysk netto w wysokości 12 mln zł.

Dyrektorem programowym Zoom TV jest Rafał Freyer.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

* źródło danych: Nielsen Audience Measurement, dane live

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cenzura prewencyjna w PAP: protest pod Polską Agencję Prasową
W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.
Wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowej – komentarze PSPR
Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz...
Bankier.pl najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów
Bankier.pl po raz dwunasty z rzędu został uznany za najważniejszy portal internetowy skierowany do inwestorów w badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Polska dla seniorów w Radiu Tok FM
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka, które przypadają 21 i 22 stycznia, Radio TOK FM przygotowuje specjalną akcję multimedialną. Złożą się na nią: audycje, ekskluzywne podcasty oraz specjalne materiały dostępne na tokfm.pl. Dzięki nim słuchacze i internauci poznają problemy, oczekiwania i codzienność starszych osób w Polsce.
Format #Hashtagchallenge na Tiktoku dostępny dla polskich reklamodawców
Hasztag jest jednym z kluczowych narzędzi mediów społecznościowych, a wyzwania to coś, co pokochało pokolenie Z. Nie dziwi więc, że #HashtagChallenge stał się jednym z najatrakcyjniejszych formatów na TikToku, zarówno dla użytkowników, jak i dla marek. Od tego roku dostępny jest również dla polskich reklamodawców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764