logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych

  PR 16.11.2018, przeczytano 992 razy

W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/29-listopada%3A-pr-and-marketing-days-%E2%80%93-najlepsi-z-najlepszych,380175,artykul.html

Podczas wydarzenia swoją wiedzą będą się dzielić trenerzy:  Jacek Kotarbiński (ekspert w zakresie marketingu, kotarbinski.com), Anna Miotk (dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu), Zofia Bugajska-Kasdepke (MSL GROUP) oraz Paweł Modzelewski (24/7 Communication).

Uczestnicy dowiedzą się o najnowszych trendach w zmieniającej się branży oraz jak się do nich przygotować. Eksperci opowiedzą o nowoczesnych digitalowych rozwiązaniach w branży PR i marketingu, spróbują również odpowiedzieć na pytanie czy powinniśmy się bać komunikacji przy użyciu botów. W programie nie zabraknie też tematów, związanych z kryzysem wizerunkowym, praktycznych rad jak je zażegnać   z   oraz jak monitorować media tradycyjne i media społecznościowe, by kryzysom  zapobiec.

  • Szczegółowy program szkolenia znajduje się TUTAJ

Źródło: Rzeczpospolita

www.rp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764