
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej” przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
Podczas wydarzenia swoją wiedzą będą się dzielić trenerzy: Jacek Kotarbiński (ekspert w zakresie marketingu, kotarbinski.com), Anna Miotk (dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu), Zofia Bugajska-Kasdepke (MSL GROUP) oraz Paweł Modzelewski (24/7 Communication).
Uczestnicy dowiedzą się o najnowszych trendach w zmieniającej się branży oraz jak się do nich przygotować. Eksperci opowiedzą o nowoczesnych digitalowych rozwiązaniach w branży PR i marketingu, spróbują również odpowiedzieć na pytanie czy powinniśmy się bać komunikacji przy użyciu botów. W programie nie zabraknie też tematów, związanych z kryzysem wizerunkowym, praktycznych rad jak je zażegnać z oraz jak monitorować media tradycyjne i media społecznościowe, by kryzysom zapobiec.
- Szczegółowy program szkolenia znajduje się TUTAJ
Źródło: Rzeczpospolita