logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS

  PR 16.12.2015, przeczytano 634 razy
ilustracjastrzałka

Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nowe-galerie-handlowe-w-portfolio-ims,26879,artykul.html

Od grudnia IMS zarządza powierzchnią reklamową na nośnikach Digital Signage w Arkadach Wrocławskich - 16 monitorów, które generują miesięczny zasięg 600 tys. kontaktów - oraz w Sky Tower Wrocław - 25 monitorów z zasięgiem 500 tys. kontaktów. Nośniki oferowane w tych galeriach to 50-calowe ekrany ledowe oraz 32-calowe infokioski.

Natomiast montowany właśnie w nowootwartej galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy system Digital Signage będzie się składał z 20 poziomych ekranów ledowych o przekątnej 49 cali każdy. IMS jest wyłącznym dostawcą nośników w bydgoskim centrum handlowym, a także zarządcą systemu Digital Signage. To już siódma galeria z portofolio ECE, która skorzysta z nośników cyfrowych oferowanych przez IMS.

Systemy Digital Signage umożliwiają emisję treści zgodnie z preferencjami i atrybutami odbiorców, lokalizacją oraz określonym czasem. – Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe – tłumaczy Przemysław Świderski z firmy IMS. – W przekaz reklamowy wplata się również interesujące treści neutralne i informacyjne, które nie tylko zwiększają efektywność reklam, lecz także uprzyjemniają klientom wizytę w galerii.

Należąca do IMS sieć Mall TV liczy w tym momencie 876 nośników digitalowych w 41 galerii handlowych w całej Polsce. Miesięczny zasięg generowany przez nie to ponad 31 mln kontaktów konsumenta z reklamą.

Źródło: IMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764