logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS

  PR 16.12.2015, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/3-nowe-galerie-handlowe-w-portfolio-ims,26879,artykul.html

Od grudnia IMS zarządza powierzchnią reklamową na nośnikach Digital Signage w Arkadach Wrocławskich - 16 monitorów, które generują miesięczny zasięg 600 tys. kontaktów - oraz w Sky Tower Wrocław - 25 monitorów z zasięgiem 500 tys. kontaktów. Nośniki oferowane w tych galeriach to 50-calowe ekrany ledowe oraz 32-calowe infokioski.

Natomiast montowany właśnie w nowootwartej galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy system Digital Signage będzie się składał z 20 poziomych ekranów ledowych o przekątnej 49 cali każdy. IMS jest wyłącznym dostawcą nośników w bydgoskim centrum handlowym, a także zarządcą systemu Digital Signage. To już siódma galeria z portofolio ECE, która skorzysta z nośników cyfrowych oferowanych przez IMS.

Systemy Digital Signage umożliwiają emisję treści zgodnie z preferencjami i atrybutami odbiorców, lokalizacją oraz określonym czasem. – Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe – tłumaczy Przemysław Świderski z firmy IMS. – W przekaz reklamowy wplata się również interesujące treści neutralne i informacyjne, które nie tylko zwiększają efektywność reklam, lecz także uprzyjemniają klientom wizytę w galerii.

Należąca do IMS sieć Mall TV liczy w tym momencie 876 nośników digitalowych w 41 galerii handlowych w całej Polsce. Miesięczny zasięg generowany przez nie to ponad 31 mln kontaktów konsumenta z reklamą.

Źródło: IMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764