logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame dla Carbotex

  PR 07.09.2017, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Jak kibicować, by wygrywać mistrzowskie nagrody? 1 września ruszył ogólnopolski konkurs #mistrzowskiezagranie, w którym nagrodą jest wyjazd na mecz Bayern Monachium oraz koszulki i piłki, w tym z  autografami zawodników. Za komunikację, mechanizm i stronę www konkursu realizowanego we współpracy z FC Bayern odpowiada Agencja 4Frame.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/4frame-dla-carbotex,33654,artykul.html

Otwarcie nowego sezonu Bundesligi porywa do kibicowania zapalonych fanów Bayern Monachium i większość polskiego piłkarskiego podwórka. Dla jednych jak i drugich ogólnopolski konkurs organizowany pod patronatem FC Bayern, to okazja do spełnienia marzeń o kibicowaniu na monachijskich trybunach.

Konkurs #mistrzowskiezagranie realizowany jest przez 4Frame dla firmy Carbotex, dystrybutora produktów z licencją niemieckiego mistrza. Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie mechanizmu konkursu orz projekt i obsługę strony www.mistrzowskiezagranie.pl.

Konkurs wystartował 1 września 2017 r, a zakończy się w marcu 2018 r. Nagrodą główną jest podwójny wyjazd do Monachium na mecz FC Bayern w ramach Bundesligi. Aby zawalczyć o miejsce na trybunach trzeba dokonać w okresie sprzedaży promocyjnej zakupu produktu firmy Carbotex z licencją FC Bayern Monachium i pokazać „Jak kibicujesz drużynie Bayern Monachium”.

Źródło: 4Frame

www.4frame.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764