Galeria Bronowice w humorystyczny sposób promuje jesienno – zimowe kolekcje. Na nośnikach outdoorowych w Krakowie można zobaczyć charakterystyczne dla centrum handlowego key visuale z hasłem „Apetyt rośnie w miarę mierzenia”. Kampania wsparta została działaniami w Internecie oraz public relations.
Jesienno – zimowa odsłona kampanii wizerunkowej Galerii Bronowice, podobnie jak cała nowa linia kreatywna 2017, opiera się na oryginalnych hasłach, będących parafrazami znanych przysłów lub powiedzeń.
Zmienione słowa zostały dobrane tak, aby pasowały do „oryginału”, jednocześnie odwołując się, z przymrużeniem oka, do mody. Wszystkie kreacje wyróżnia spójny layout z charakterystycznym dla Galerii Bronowice elementem architektonicznym budynku i brand claimem „Miejsce na Twój Czas”.
- Powszechnie znane powiedzenia zostały zmienione tak, aby nawiązywały do charakteru Galerii Bronowice, a dzięki zabawnemu brzmieniu zapadały w pamięć na dłużej. Coraz więcej osób zwraca uwagę na spójny wizerunek naszego centrum, w tym przypadku na każdym layoucie pojawił się nasz znak rozpoznawalny, charakterystyczny element budynku – kolorowy kameleon – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.
Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okolice. Kreacje outdoorowe – billboardy usytuowane są w najbardziej ruchliwych punktach miasta, a także na wewnętrznych nośnikach w Galerii.
Rok 2017 został poświęcony na zmianę wizerunku Galerii Bronowice, a nową linię kreatywną można podziwiać od początku roku. Na billboardach, różniących się w zależności od organizowanego wydarzenia, sezonu czy akcji, pojawiły się między innymi hasła: „Co ma wisieć, kupię żonie”, „Jedna sukienka wiosny nie czyni”, „Do trzech razy sztuka”.
Autorem kampanii jest Artefact - Studio Reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Galerii Bronowice. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
Źródło: Open Media