logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Belfer” z największą liczbą nominacji do Złotych Spinaczy

  PR 12.09.2017, przeczytano 652 razy
ilustracjastrzałka

Serial kryminalny „BELFER” został nominowany do nagrody w konkursie Złote Spinacze. Oryginalna produkcja CANAL+ zdobyła najwięcej nominacji i powalczy o statuetki w aż czterech kategoriach. Nagroda przyznawana jest przez Związek Firm Public Relations dla najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_belfer_-z-najwieksza-liczba-nominacji-do-zlotych-spinaczy,33699,artykul.html

Jury Złotych Spinaczy doceniło działania wokół serialu i jego premiery w czterech kategoriach. W kategorii głównej „BELFER” został wyróżniony za: Launch produktu, usługi lub firmy (Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media) oraz Media Relations (Havas PR, nc+), w kategorii specjalnej za Efektywność (Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media) natomiast w kategorii sektorowej za Kulturę i media (Havas PR, nc+, Isobar Poland, Rubicon Media).

 - Jesteśmy szczęśliwi, że Jury doceniło nasze działania oraz pomysły. Dziękuję każdej osobie, która przyczyniła się do tego sukcesu. Z niecierpliwością i ogromną nadzieją czekamy na ogłoszenie wyników – mówi Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Dyrektor Komunikacji i PR oraz Rzecznik Prasowy nc+.

- To była ogromna przyjemność i zaszczyt współpracować przy promocji serialu „BELFER”. Jesteśmy szczęśliwi, że w gronie naszych klientów znajduje się platforma nc+, z którą możemy realizować tak ciekawe i niestandardowe projekty – dodaje Agata Sander, Consulting Director w dziale Brand&Content w Havas PR.

Za reżyserię serialu kryminalnego „BELFER” odpowiadał Łukasz Palkowski. W roli głównej wystąpił Maciej Stuhr. Oryginalny scenariusz jest dziełem Jakuba Żulczyka i dramatopisarki Moniki Powalisz. W obsadzie znaleźli się także  Sebastian Fabijański, Aleksandra Popławska, Paweł Królikowski, Piotr Głowacki, Robert Gonera, Magdalena Cielecka Katarzyna Dąbrowska oraz aktorzy młodego pokolenia: Paulina Szostak, Patryk Pniewski, Józef Pawłowski, Mateusz Więcławek, Aleksandra Grabowska, Malwina Buss. Muzykę stworzył Atanas Valkov.

22 października 2017 odbędzie się premiera serialu „BELFER”. Sezon 2. W roli głównej ponownie Maciej Stuhr. W pozostałych rolach: Aleksandra Konieczna, Mirosław Haniszewski, Zofia Wichłacz, Michalina Łabacz, Eliza Rycembel i Szymon Piotr Warszawski. Za kamerą stanęło dwóch nowych reżyserów: Krzysztof Łukaszewicz („Karbala”, „Lincz”) oraz Maciej Bochniak („Disco Polo”). Scenariusz wyszedł spod pióra Moniki Powalisz, Jakuba Żulczyka, Bartosza Ignaciuka oraz Wojciecha Bockenheima.

Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 1 grudnia br. podczas uroczystej Gali w hotelu Sofitel w Warszawie.

Źródło: nc+

www.ncplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764