logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Branża pielęgnacyjna w reklamie wideo online

  PR 12.09.2017, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Co drugi polski internauta miał do czynienia z reklamą wideo online produktów z branży związanej z pielęgnacją i higieną. Wśród reklamowanych marek największy zasięg w sieci zbudowały Philips, Nivea i Axe. Natomiast wydawcami o najszerszym dotarciu były YouTube, Facebook i serwisy Grupy Onet.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/branza-pielegnacyjna-w-reklamie-wideo-online,33697,artykul.html

Lato sprzyjało pokazywaniu zadbanego ciała, więc branża kosmetyczna aktywnie zachęcała do zakupów produktów do higieny osobistej i pielęgnacji urody, takich jak szampony i odżywki, pasty do zębów, mydła, kremy i balsamy, perfumy i dezodoranty, kosmetyki kolorowe czy środki do pielęgnacji dzieci. W lipcu w polskim internecie emitowano ponad 121 mln reklam wideo szeroko rozumianych kosmetyków i dotarły one do ponad połowy internautów korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów (51 proc.) (źródło: gemiusAdReal).

Philips najmocniej promowany w reklamie wideo online

Pierwszą trójkę marek o najwyższym dotarciu reklam wideo online w branży kosmetyczno-pielęgnacyjnej otwiera Philips. Reklamy promujące maszynki do golenia wyświetlano ponad 7,5 mln razy, a natknęło się na nie 12,4 proc. użytkowników sieci. Drugą lokatę, z niewiele niższym dotarciem (12 proc.), zajęła marka Nivea, której spoty reklamowe emitowano blisko 10,9 mln razy. Stawkę zamyka Axe, którego kreacje wyświetlane 9,8 mln razy dotarły również do niemal 12 proc. internautów.

YouTube w czołówce wydawców

Wydawcą o największym zasięgu reklam wideo online branży kosmetycznej w Polsce w lipcu był YouTube (dotarcie na poziomie 24 proc., 30 mln emisji). W pierwszej trójce tego rankingu znalazły się także Facebook (22 proc. zasięgu i 33,8 mln odtworzeń) oraz serwisy Grupy Onet.pl (9 proc. i 8,6 mln wyświetleń).

Na Zachodzie podobnie

YouTube i Facebook zajmują czołowe pozycje w rankingu wydawców reklam wideo marek z branży kosmetycznej także na sąsiednim rynku niemieckim (zasięg wśród krajowych internautów odpowiednio 15 i 11 proc.). W zestawieniu marek o największym dotarciu spotów prym wiedzie tam Nivea (10 proc.).

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764