logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Bezpieczni za kółkiem” – kampania i konkurs Kajetana Kajetanowicza

  PR 05.05.2017, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

8 maja rusza ogólnopolska kampania promująca bezpieczeństwo na drodze „Bezpieczni za kółkiem”. Twórcą i ambasadorem projektu jest dwukrotny rajdowy Mistrz Europy Kajetan Kajetanowicz. Celem kampanii jest zaangażowanie osób dorosłych do rozmowy z dziećmi na temat bezpieczeństwa na drodze, ale także do twórczej aktywności i poświęcenie tematowi większej uwagi przez: kierowców, rodziców, czy nauczycieli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_bezpieczni-za-kolkiem_-%E2%80%93-kampania-i-konkurs-kajetana-kajetanowicza,32352,artykul.html

W ramach projektu ogłoszony jest konkurs, w którym do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród od samego Mistrza. Nagrodą główną jest wejście do parku serwisowego zespołu LOTOS Rally Team podczas Rajdu Rzeszowskiego (runda Rajdowych Mistrzostw Europy), jako Gość Specjalny, wraz z osobą towarzyszącą. W konkursie może wziąć udział każdy w wieku od 2 do 99 lat. Konkurs ogłoszony w ramach kampanii będzie trwać do końca maja.

Kajetan Kajetanowicz to jeden z najlepszych kierowców rajdowych na świecie. Aktualnie walczy o trzeci tytuł Rajdowego Mistrza Europy. W ferworze walki nie zapomina o swoich Kibicach i oprócz serwowania im sportowych emocji na rajdach postanowił przygotować specjalną niespodziankę.

Kampania „Bezpieczni za kółkiem” ma na celu zwiększenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego zarówno pieszych, dzieci, dorosłych, jak i przyszłych kierowców jak istotne jest zachowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.

- Na drodze publicznej uczestnikiem ruchu nie są jedynie kierowcy, ale również ich pasażerowie, przechodnie i pasażerowie innych pojazdów. Często wozimy ze sobą małe dzieci, ważne jest, aby znać zasady bezpiecznego przewożenia naszych pociech, zwrócić szczególną uwagę na warunki, w jakich je przewozimy, ułożenie fotelika i jego poprawne zainstalowanie w aucie. Od wielu lat jestem ambasadorem projektu LOTOS – Mistrzowie w pasach, a w dodatku sam od niedawna dołączyłem do grona dumnych rodziców i wiem, jak ważne jest bezpieczne transportowanie naszych maluchów - mówi Kajetan Kajetanowicz, zawodnik LOTOS Rally Team.

Kampania będzie promowania zarówno w mediach, jak i na kanałach social media Kajetana Kajetanowicza. W ramach kampanii cyklicznie będą publikowane porady i wskazówki od Mistrza dotyczące bezpieczeństwa na drodze. Uzupełnieniem kampanii edukacyjnej jest ogólnopolski konkurs.

- Szczególnie do działu zapraszam dzieci, szkoły i ośrodki edukacyjne. Zapraszam również kierowców i osoby dorosłe. Bezpieczeństwo na drodze zależy od nas wszystkich. Chcemy wywołać ogólnopolską dyskusję i poruszyć osoby dorosłe do rozmów z dziećmi na temat bezpieczeństwa na drodze. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy: dzieci, rodzice, uczniowie, fani czterech kółek, kibice i pasjonaci motosportu. Czekam na wasze niestandardowe pomysły. Pokażcie, co dla Was znaczy być „Bezpiecznym za kółkiem”. Czekam na wasze rysunki, nagrania, rzeźby, konstrukcje, filmy.  Wszystko, co pozwoli Wam na kreatywne wyrażenie swojego pomysłu -
dodaje Kajetan Kajetanowicz.

Nagrodą główną w konkursie jest wejście do parku serwisowego zespołu LOTOS Rally Team podczas Rajdu Rzeszowskiego (runda Rajdowych Mistrzostw Europy), jako Gość Specjalny, wraz z osobą towarzyszącą. Do pozostałych pakietów nagród należą m. in. możliwość przeprowadzenia wideo rozmowy z Kajetanem Kajetanowiczem i pakiety atrakcyjnych sportowych gadżetów od Mistrza, zdjęcia z autografami i dedykacjami i wiele innych.

Prace konkursowe można wysyłać do 30 maja drogą elektroniczną lub pocztą na adres:

MWM PR
ul. Pożaryskiego 28
04-703 Warszawa
z dopiskiem: "KONKURS KAJTO"

lub e-mailowo na adres: konkurs[at]mwmpr.pl

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 1 czerwca w Dzień Dziecka. W konkursie można wygrać rewelacyjne gadżety i nagrody specjalne od Kajetana Kajetanowicza.

Źródło: Kajetan Kajetanowicz

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764