logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited: kampania nowego Suzuki Swift

  PR 05.05.2017, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Na rynek wjeżdża nowy Suzuki Swift. Doskonale znany, kultowy model został skonstruowany od nowa, ale zachowuje DNA poprzednich generacji. Wielokanałową komunikacją launchu nowego Swifta zajęła się Agencja Communication Unlimited. Kampania jest przygotowana przez europejską centralę Suzuki i kreatywnie adaptowana na polski rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited%3A-kampania-nowego-suzuki-swift,32353,artykul.html

Samochód zobaczymy w telewizji oraz w Internecie, kampania obejmuje także radio. Koncept #ListaDlaSwifta będzie szerzej rozwijany w Social Mediach. Idea kreatywna niesie przekaz, że nowy Swift będzie idealnym towarzyszem we wszystkim, co do tej pory nie przyszłoby nawet do głowy. Swift inspiruje do nowych pomysłów. Im bardziej kreatywne, tym lepiej - to lista zadań dla nowego Swifta. Jeden ze spotów będący częścią konceptu #ListaDlaSwifta

Kampania reklamowa zaplanowana jest do końca maja. Do komunikacji na temat nowego Suzuki Swift wykorzystano TV, Internet, kino, prasę oraz radio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764