logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Być rodzicem" - nowy cykl i akcja Wysokich Obcasów

  PR 07.09.2020, przeczytano 406 razy

„Wysokie Obcasy” rozpoczęły we wrześniu 2020 r. akcję społeczną „Być rodzicem”, która ma skłonić wszystkich rodziców do refleksji nad ich relacjami z dziećmi. W tym celu co tydzień na łamach magazynu oraz w serwisie Wysokieobasy.pl będą publikowane teksty na ten temat z prestiżowych zagranicznych mediów takich, jak „The New York Times”, „El Pais”, „Die Welt” czy „Le Figaro”. W ramach projektu redakcja zachęca też czytelników do subskrybowania newslettera „Być rodzicem” oraz wysłania zdjęć, na których wskażą, dlaczego są dobrymi rodzicami – wybrane fotografie znajdą się na okładce „Wysokich Obcasów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_byc-rodzicem_---nowy-cykl-i-akcja-wysokich-obcasow,388347,artykul.html

Co to znaczy być wystarczająco dobrym rodzicem? Redakcja „Wysokich Obcasów” będzie szukać odpowiedzi na to pytanie w swoich tekstach, rozmawiając z ekspertami i psychologami oraz publikując najlepsze artykuły o wychowaniu, dzieciach i relacjach, ukazujących się na łamach amerykańskiego dziennika „The New York Times”, niemieckiego „Die Welta”, francuskiego „Le Figaro” i hiszpańskiego „El Pais”. Ich czytelnicy dowiedzą się, jak zadbać o szczęście, zdrowie i bezpieczeństwo dziecka na każdym etapie jego rozwoju, a także jak łączyć rodzicielstwo z pracą czy  dbać o relacje w związku i z samym sobą, będąc rodzicem. Teksty z cyklu „Być rodzicem” będą ukazywać się co tydzień w tradycyjnym wydaniu „Wysokich Obcasów” oraz na stronie projektu www.wysokieobcasy.pl/bycrodzicem. Zainteresowani tą tematyką mogą też zapisać się na nowy newsletter Wyborcza.pl „Być rodzicem”, który będzie zawierać artykuły publikowane w ramach cyklu.

Pierwsza odsłona „Być rodzicem” nastąpiła w sobotę, 5 września br. W tekście opublikowanym w „Wysokich Obcasach” Jessica Grose, najbardziej znana dziennikarka od rodzicielstwa w „The New York Times”, sprawdziła, jak pomóc dziecku uwolnić się od perfekcjonizmu, psycholożka Aleksandra Piotrowska opowie o tym, dlaczego nie wierzy w bezstresowe wychowanie, a dziennikarka Natalia Waloch pisze, co to znaczy być fajną mamą. W wydaniu znajdą się też porady, jak przestawić się z trybu ciągłego poświęcania się dla innych.

Czytelnicy mogą zadawać pytania ekspertom i ekspertkom współpracującym z redakcją, pisząc na adres: bycrodzicem[at]wysokieobcasy.pl.

Dodatkowo, organizatorzy akcji będą namawiać wszystkich rodziców, aby pokazali co dla nich oznacza bycie dobrym rodzicem - zrobienia sobie zdjęcia z kartką, na której będzie znajdywać się dokończenie wypowiedzi: „Jestem fajną mamą / fajnym tatą, bo…”. Wybrane fotografie redakcja zamieści na okładce „Wysokich Obcasów”. Zdjęcia można wysyłać do końca września na adres: zdjecienaokladke[at]wysokieobcasy.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764