logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Skuteczna komunikacja wewnętrzna w modelu franczyzowym

  PR 07.09.2020, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej. We wrześniu ukaże się jubileuszowe, 30. wydanie „Świata Bricomarché”, czyli kwartalnika skierowanego do właścicieli i pracowników sklepów sieci. Oprócz gazetki zatrudnieni mają do dyspozycji intranet, aplikację „Moje Brico” oraz Bricolinię.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/skuteczna-komunikacja-wewnetrzna-w-modelu-franczyzowym,388339,artykul.html

W połowie 2020 roku do właścicieli i pracowników sklepów trafiło wydanie „Świata Bricomarché” poświęcone 20-leciu obecności sieci w Polsce. Numer w całości został zadedykowany ludziom, który tworzą Bricomarché. Można w nim było przeczytać m.in. wywiady z najważniejszymi osobami w spółce centralnej, poznać sylwetki dyrektorów, a także pasje wybranych pracowników. Kolejne, 30. wydanie kwartalnika Bricomarché planowane jest na wrzesień 2020 roku. W gazecie pojawią się m.in. informacje o wydarzeniach w sklepach sieci, porady szkoleniowe oraz materiały od dostawców.

Świat Bricomarché” jest wydawany nieprzerwanie od 7 lat przez Dział Komunikacji Wewnętrznej centrali zakupowej sieci. Kwartalnik zawiera informacje zarówno o kluczowych zmianach, wydarzeniach centralnych, ale także ukazuje różnorodność i indywidualność działań poszczególnych sklepów Bricomarché, które często i chętnie organizują dodatkowe akcje adresowane do klientów. Gazeta pełni nie tylko funkcję szkoleniowo-informacyjno-inspiracyjną, ale również ma na celu integrację pracowników wszystkich sklepów.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764