logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dbaj o siebie, dbaj o innych” – nowa kampania Carrefour Polska

  PR 10.04.2020, przeczytano 1212 razy
ilustracja

Carrefour ruszył z ogólnopolską kampanią na temat solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa. Nowa kampania Carrefour z elementami społecznymi, zainicjowana pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” pokazuje, jak ważne w tych trudnych czasach są nasze codzienne zachowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dbaj-o-siebie%2C-dbaj-o-innych_-%E2%80%93-nowa-kampania-carrefour-polska,386537,artykul.html

Kampania pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” prezentuje pomysły, jak w pozytywny i przyjemny sposób można spędzić ten trudny dla wszystkich czas. Przekazy kampanii zwracają uwagę, że jest to czas, aby zadbać o siebie i bliskich, jest to czas na okazywanie gestów życzliwości i solidarności, czas na przytulanie się słowami, ale też czas wzajemnej odpowiedzialności, dbania o zdrowie, o rodzinę, poprzez stosowanie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia. W tej nowej codzienności ważną rolę odgrywają także firmy, które powinny dawać swoim klientom wsparcie, poczucie bezpieczeństwa i być dla nich użyteczne.

- Carrefour postanowił przygotować kampanię, która podsunie klientom ciekawe pomysły na funkcjonowanie w tych niecodziennych warunkach, a także zwróci uwagę na potrzebę wzajemnej odpowiedzialności i wsparcia, bo tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie pokonać epidemię koronawirusa. Niezwykle ważne jest też dla nas bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, dlatego kampania prezentuje również podejmowane przez nas działania w sklepach - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska. Przed nami niełatwy czas. Pamiętajmy, żeby dbać o siebie i dbać o innych, bo dziś w sposób szczególny potrzebujemy mądrości, solidarności i miłości! – o tym właśnie mówi nasza nowa kampania – dodaje.

Na elementy kampanii składają się spoty telewizyjne, a także komunikacja digital oraz aktywacje w social mediach realizowane we współpracy z influencerami: Mają Sobczak (kulinaria), Aleksandrą Iwacz (parenting) oraz psycholog Katarzyną Miller. Ważną częścią kampanii jest również narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić na stronie www.carrefour.pl aktualny ruch w najbliższym sklepie, tak aby zakupy były jeszcze bezpieczniejsze. Ponadto, kampania będzie uzupełniona informacjami w katalogach handlowych oraz materiałami POS w sklepach Carrefour. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiedzialna jest agencja K2, a media digital zaplanowała K2 Precise.

Kampania „Dbaj o siebie, dbaj o innych” to nie jedyne działanie społeczne, które Carrefour podejmuje w Polsce na rzecz walki z koronawirusem. Wspólnie z Fundacją Carrefour sieć zadbała o tych, którzy dbają o nas, podejmując działania na rzecz środowiska szpitali zakaźnych. Na ten cel Carrefour przekazał wsparcie finansowe i rzeczowe dla szpitali i personelu medycznego w kraju o łącznej wartości 2 mln zł. 1,3 miliona złotych trafi za pośrednictwem Caritas Polska na zakup respiratorów oraz środków ochrony osobistej dla lekarzy w ramach akcji #WdzieczniMedykom. Dodatkowo, hipermarkety Carrefour w całej Polsce wspierają szpitale zakaźne w miastach, w których działają, przekazując regularnie na rzecz ich personelu medycznego niezbędne produkty spożywcze i higieniczne. Wartość pomocy szacowana jest na 650 tysięcy złotych.

Źródło: Carrefour Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764