Od poniedziałku, 4 listopada czytelnicy Wyborcza.pl mogą otrzymywać nowy newsletter lokalny pod marką "Dzień dobry". Codziennie przed godz. 8.00 znajdą w nim informacje na temat 1 z 20 polskich miast, komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji "Gazety Wyborczej", prognozę pogody i dane o jakości powietrza, a także linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl.
Od 4 listopada br. lokalne newslettery Wyborcza.pl będą mieć nową odsłonę, ujednolicony układ treści i wygląd. Rozsyłane będą pod wspólną marką "Dzień dobry" - np. "Dzień dobry, Poznań", "Dzień dobry, Wrocław" czy "Dzień dobry, Warszawo" codziennie przed godz. 8,00 rano. Każdy z nich przygotuje lokalna redakcja "Gazety Wyborczej", poświęcając uwagę informacjom na temat 1 z 20 miast - Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Płocka, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia lub Zielonej Góry.
Odbiorcy nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl otrzymają m.in. informacje o pogodzie i jakości powietrza w danym regionie, krótki komentarz od autora newslettera - dziennikarza lub redaktora miejskiej redakcji "Gazety Wyborczej", a także poznają najnowsze i najważniejsze dla danego miasta wiadomości, w tym informacje kulturalne i pomysły na spędzenie czasu wolnego. Każdy newsletter zawierać będzie również TOP 5 publikacji z lokalnego serwisu Wyborcza.pl - linki do najważniejszych tematów w danym mieście.
Dzięki nowym newsletterom lokalnym redakcja Wyborcza.pl chce też wzmacniać interakcje z czytelnikami. Na łamach "Dzień dobry" codziennie pojawiać się będzie "Pytanie dnia" - link do stron, na których pojawią się sondy, a dodatkowo redaktorzy lokalnych redakcji mogą wykorzystać wybrane z otrzymanych od czytelników odpowiedzi, jako komentarze i listy.
- Newslettery są jednym z dynamicznie rozwijających się źródeł ruchu dla serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Jestem przekonany, że "Dzień dobry" - nowy, miejski newsletter, przygotowywany codziennie rano przez dziennikarzy naszych 20 redakcji lokalnych - przyciągnie nowych użytkowników, a w efekcie zwiększy się liczba prenumeratorów cyfrowych "Gazety Wyborczej" - mówi Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".
Aby zostać subskrybentem "Dzień dobry", należy zapisać się na wybrany newsletter lokalny na stronie www.wyborcza.pl/newsletter.
Źródło: Agora S.A.