logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzień dobry” - 20 newsletterów lokalnych Wyborcza.pl

  PR 08.11.2019, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

Od poniedziałku, 4 listopada czytelnicy Wyborcza.pl mogą otrzymywać nowy newsletter lokalny pod marką "Dzień dobry". Codziennie przed godz. 8.00 znajdą w nim informacje na temat 1 z 20 polskich miast, komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji "Gazety Wyborczej", prognozę pogody i dane o jakości powietrza, a także linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry_---20-newsletterow-lokalnych-wyborcza.pl,384639,artykul.html

Od 4 listopada br. lokalne newslettery Wyborcza.pl będą mieć nową odsłonę, ujednolicony układ treści i wygląd. Rozsyłane będą pod wspólną marką "Dzień dobry" - np. "Dzień dobry, Poznań", "Dzień dobry, Wrocław" czy "Dzień dobry, Warszawo" codziennie przed godz. 8,00 rano. Każdy z nich przygotuje lokalna redakcja "Gazety Wyborczej", poświęcając uwagę informacjom na temat 1 z 20 miast - Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Płocka, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia lub Zielonej Góry.

Odbiorcy nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl otrzymają m.in. informacje o pogodzie i jakości powietrza w danym regionie, krótki komentarz od autora newslettera - dziennikarza lub redaktora miejskiej redakcji "Gazety Wyborczej", a także poznają najnowsze i najważniejsze dla danego miasta wiadomości, w tym informacje kulturalne i pomysły na spędzenie czasu wolnego. Każdy newsletter zawierać będzie również TOP 5 publikacji z lokalnego serwisu Wyborcza.pl - linki do najważniejszych tematów w danym mieście.

Dzięki nowym newsletterom lokalnym redakcja Wyborcza.pl chce też wzmacniać interakcje z czytelnikami. Na łamach "Dzień dobry" codziennie pojawiać się będzie "Pytanie dnia" - link do stron, na których pojawią się sondy, a dodatkowo redaktorzy lokalnych redakcji mogą wykorzystać wybrane z otrzymanych od czytelników odpowiedzi, jako komentarze i listy.

- Newslettery są jednym z dynamicznie rozwijających się źródeł ruchu dla serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Jestem przekonany, że "Dzień dobry" - nowy, miejski newsletter, przygotowywany codziennie rano przez dziennikarzy naszych 20 redakcji lokalnych - przyciągnie nowych użytkowników, a w efekcie zwiększy się liczba prenumeratorów cyfrowych "Gazety Wyborczej" - mówi Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".

Aby zostać subskrybentem "Dzień dobry", należy zapisać się na wybrany newsletter lokalny na stronie www.wyborcza.pl/newsletter.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764