logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Dzień dobry” - 20 newsletterów lokalnych Wyborcza.pl

  PR 08.11.2019, przeczytano 134 razy
ilustracjastrzałka

Od poniedziałku, 4 listopada czytelnicy Wyborcza.pl mogą otrzymywać nowy newsletter lokalny pod marką "Dzień dobry". Codziennie przed godz. 8.00 znajdą w nim informacje na temat 1 z 20 polskich miast, komentarz dziennikarza lub redaktora lokalnej redakcji "Gazety Wyborczej", prognozę pogody i dane o jakości powietrza, a także linki do najciekawszych publikacji lokalnych na Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_dzien-dobry_---20-newsletterow-lokalnych-wyborcza.pl,384639,artykul.html

Od 4 listopada br. lokalne newslettery Wyborcza.pl będą mieć nową odsłonę, ujednolicony układ treści i wygląd. Rozsyłane będą pod wspólną marką "Dzień dobry" - np. "Dzień dobry, Poznań", "Dzień dobry, Wrocław" czy "Dzień dobry, Warszawo" codziennie przed godz. 8,00 rano. Każdy z nich przygotuje lokalna redakcja "Gazety Wyborczej", poświęcając uwagę informacjom na temat 1 z 20 miast - Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Płocka, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia lub Zielonej Góry.

Odbiorcy nowych newsletterów lokalnych Wyborcza.pl otrzymają m.in. informacje o pogodzie i jakości powietrza w danym regionie, krótki komentarz od autora newslettera - dziennikarza lub redaktora miejskiej redakcji "Gazety Wyborczej", a także poznają najnowsze i najważniejsze dla danego miasta wiadomości, w tym informacje kulturalne i pomysły na spędzenie czasu wolnego. Każdy newsletter zawierać będzie również TOP 5 publikacji z lokalnego serwisu Wyborcza.pl - linki do najważniejszych tematów w danym mieście.

Dzięki nowym newsletterom lokalnym redakcja Wyborcza.pl chce też wzmacniać interakcje z czytelnikami. Na łamach "Dzień dobry" codziennie pojawiać się będzie "Pytanie dnia" - link do stron, na których pojawią się sondy, a dodatkowo redaktorzy lokalnych redakcji mogą wykorzystać wybrane z otrzymanych od czytelników odpowiedzi, jako komentarze i listy.

- Newslettery są jednym z dynamicznie rozwijających się źródeł ruchu dla serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Jestem przekonany, że "Dzień dobry" - nowy, miejski newsletter, przygotowywany codziennie rano przez dziennikarzy naszych 20 redakcji lokalnych - przyciągnie nowych użytkowników, a w efekcie zwiększy się liczba prenumeratorów cyfrowych "Gazety Wyborczej" - mówi Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".

Aby zostać subskrybentem "Dzień dobry", należy zapisać się na wybrany newsletter lokalny na stronie www.wyborcza.pl/newsletter.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu.
Komunikacja SMS w Polsce
Prawie 94% Polaków codziennie używa SMS-ów do komunikacji – tak wynika z najnowszego wydania raportu SerwerSMS.pl. Mimo stale pojawiających się alternatyw, czyli znanych komunikatorów internetowych, krótkie wiadomości tekstowe mają się świetnie. Dlaczego wciąż są tak popularne i przy jakich okazjach najczęściej je wysyłamy?
Strach pomyśleć do czego mogą być zdolne kobiety, kiedy chcą się zemścić na swoim byłym. W pierwszy grudniowy poniedziałek Zoom TV zaprasza na komedię romantyczną, w której trzy dziewczyny zaplanują... Świąteczny rewanż. W te święta nie zabraknie nawet najbardziej wyrafinowanych intryg...
Skuteczniejsze dotarcie do klienta przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi do kreacji kampanii i analizy danych – Shoper dzięki zdobyciu statusu Facebook Marketing Partner wprowadza na rynek e-commerce usługę, która pozwala właścicielom sklepów szybciej zdobywać nowe zamówienia.
Polskie firmy bez kompleksów podbijają zagraniczne rynki, a najatrakcyjniejszym odbiorcą usług pozostają niemieccy konsumenci. Pierwsza gospodarka Unii Europejskiej jest otwarta na towary i usługi zza wschodniej granicy. Przed polskimi przedsiębiorcami duże wyzwanie, ale też niepowtarzalna szansa na rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764