logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

  PR 19.04.2019, przeczytano 3379 razy
ilustracjastrzałka

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_europa-da-sie-lubic-%E2%80%93-15-lat-pozniej_-%E2%80%93-nowy-rozrywkowy-program-tvp2,382173,artykul.html

Niezmienną częścią programu „Europa da się lubić – 15 lat później” będą rozmowy z obcokrajowcami, którzy z humorem i dystansem opowiedzą o życiu w swoich krajach. Ponadto, formuła zostanie wzbogacona o nowe elementy takie jak quiz, w którym uczestnicy będą mogli sprawdzić swoją wiedzę z różnych dziedzin – o wygranej zdecyduje poprawność i szybkość udzielania odpowiedzi. Dwie osoby z najlepszym wynikiem zmierzą się w rundzie finałowej – rozgrywka będzie prowadzona do pierwszego błędu. W odświeżonej edycji pojawią się również występy muzyczne, goście specjalni, materiały reporterskie z sondami z europejskich stolic, a także youtuber prezentujący zabawne zdjęcia i filmiki z sieci. Program będzie realizowany z udziałem publiczności oraz zespołu Torres Brothers.

„Europa da się lubić” zadebiutował w 2003 roku i od razu zyskała sympatię publiczności. Widzowie pokochali show przede wszystkim za lekką formę i charyzmatycznych uczestników. Odcinki w pierwszych latach emisji cieszyły się wielomilionowymi wynikami oglądalności. Program skutecznie obalał stereotypy dotyczące innych narodowości i promował bogactwo kulturowe Europy. Pojawienie się tego formatu miało też wielki wpływ na popularyzację idei przyłączenia Polski do Unii Europejskiej.

W premierowym odcinku talk-show „Europa da się lubić – 15 lat później” prowadząca Monika Zamachowska porozmawia ze swoimi gośćmi o miejscu Polski w UE i o zmianach, które na przestrzeni ostatnich lat zachodziły w naszym kraju. W kolejnych odcinkach zostaną poruszone tematy związane m.in. z ruchem drogowym, świętowaniem, kuchnią czy zdrowiem.

Po latach widzowie będą mogli także ponownie spotkać się ze swoimi idolami. W pierwszym odcinku zobaczymy dobrze znanych bohaterów: Paulo Cozze, Teo Wafidisa, Kevina Ainstona, Conrado Moreno oraz Aleksandrę Niezwiestny. Oprócz nich, w programie pojawią się nowi zagraniczni uczestnicy oraz gość specjalny – Jerzy Dudek.

  • Pierwszy odcinek „Europa da się lubić – 15 lat później” już 27 kwietnia o 20:05 w TVP2.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764