logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gazeta Przedwyborcza” w milionowym nakładzie

  PR 06.07.2020, przeczytano 310 razy
ilustracjastrzałka

Milion egzemplarzy bezpłatnej „Gazety Przedwyborczej” trafi do rąk mieszkańców ponad 150 polskich miejscowości. Wydanie, przygotowane przez redakcję „Gazety Wyborczej” w związku z drugą turą wyborów prezydenckich 12 lipca br., w całości poświęcone jest prezydentowi Andrzejowi Dudzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gazeta-przedwyborcza_-w-milionowym-nakladzie,387671,artykul.html

- Urzędujący prezydent odmawia wywiadów niezależnym mediom, boi się pytań, których wcześniej nie pozna i nie napisali ich propagandyści z TVP Info. Tchórzy przed uczciwą debatą ze swoim przeciwnikiem. W tej sytuacji wydanie gazety, która mówi o nim prawdę, jest właściwie smutną, dziennikarską i obywatelską koniecznością - tłumaczy zastępca Wydawcy „Gazety Wyborczej” Wojciech Bartkowiak.

Gazeta Przedwyborcza” to 8-stronicowy raport podsumowujący 5 lat prezydentury Andrzeja Dudy, który rozlicza jego obietnice oraz pokazuje styl, w jaki sprawował urząd. „Przedwyborcza” punktuje wielokrotne łamanie Konstytucji, uległość wobec rządzącej partii, niezrealizowane obietnice dotyczące frankowiczów i służby zdrowia, a także zachowania w mediach społecznościowych nielicujące z powagą urzędu prezydenta.

- Możliwe, że o wielu skandalach i niespełnionych obietnicach Andrzeja Dudy nie wiecie. Rządowa propaganda wylewająca się z radia i telewizji przedstawia Polskę jako świetnie zarządzane gospodarstwo, a prezydenta – jako troskliwego ojca narodu. Prawda jest inna. Dlatego wydaliśmy „Przedwyborczą”. Poznaj fakty, pomyśl i zagłosuj! – pisze na wstępie Piotr Głuchowski, redaktor prowadzący.

Milion bezpłatnych egzemplarzy „Gazety Przedwyborczej" będzie dystrybuowane od 5 lipca do 10 lipca br. Otrzymają je  mieszkańcy ponad 150 polskich miejscowości m.in. na dworcach, w centrach miast i okolicach galerii handlowych. Wydanie, w formie PDF, jest również ogólnodostępne w serwisie Wyborcza.pl – link.

- Miasta i gminy, gdzie trafi nasze bezpłatne wydanie specjalne, dobraliśmy bardzo starannie, analizując dane demograficzne i wyniki I tury. Najbardziej cieszy nas to, że w dystrybucji pomogą nam setki wolontariuszy, którzy od dawna zgłaszali się do „Wyborczej”. Bardzo im za to dziękujemy - mówi Bartkowiak.

Makietę wydania przygotował zespół graficzny „Gazety Wyborczej”, a jej dział marketingu zajął się promocją gazety w mediach społecznościach i w serwisie Wyborcza.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl dodaje do logotypu hasło "Żywie Biełaruś!" (Niech żyje Białoruś!) oraz łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders w ramach projektu "Białoruskie domino". Jego celem jest przedstawianie czytelniczkom i czytelnikom nie tylko ekskluzywnych informacji z Białorusi po szeroko kwestionowanych wyborach prezydenckich, ale także zarysowanie szerszego...
Już drugi raz z rzędu Rock Radio bije rekord słuchalności! W ostatniej fali badania Radio Track stacja osiągnęła najwyższy wynik w swojej historii - jej udział w czasie słuchania w okresie czerwiec - lipiec 2020 r. wyniósł 0,8%. W ten sposób rozgłośnia podwoiła słuchalność w stosunku do 2019 r. Coraz szerszemu gronu słuchaczy Rock Radio proponuje najlepszą...
Jesień w TVP Historia
Nowa ramówka TVP Historia to premiery filmów fabularnych i dokumentalnych, seriale historyczne, programy publicystyczne oraz rozrywka na najwyższym poziomie. Już 15 sierpnia w 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej antena zaprasza na nowy teleturniej „Giganci Historii”. TVP Historia przygotowała również wiele propozycji programowych na temat ważnych wydarzeń...
Plakat „Sto pytań o wodę” już jutro w sprzedaży z „Gazetą Wyborczą”
Jaki ślad wodny zostawia przeciętny Polak? Jak na co dzień oszczędzać wodę? Co wspólnego ma wycinka drzew z suszą albo powodzią? Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdą się jutro, 13 sierpnia na plakacie „Sto pytań o wodę” dołączonym do „Gazety Wyborczej”, w ramach ekologicznej akcji dziennika „JednaPlaneta.JednoŻycie”.
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764