logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Gotuj się na zmiany” – wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego organizowanego przez Winiary

  PR 19.09.2022, przeczytano 530 razy
ilustracja

Winiary zapraszają przedszkola oraz szkoły podstawowe do udziału w 12. edycji programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany”, która ruszyła 1 września. Za kompleksową organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_gotuj-sie-na-zmiany_-%E2%80%93-wystartowala-12.-edycja-programu-edukacyjnego-organizowanego-przez-winiary,397254,artykul.html

Program edukacyjny „Gotuj się na zmiany” ma na celu kształtowanie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie wagi niemarnowania żywności oraz zapoznanie dzieci z kuchnią. Właśnie ruszyła jego kolejna edycja w nieco odświeżonej formie. Tym, co wyróżnia 12. odsłonę „Gotuj się na zmiany”, jest próba jeszcze mocniejszego wpisania się w obecne potrzeby nauczycieli. Stworzone do programu scenariusze zajęć są zgodne z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2022/2023. Materiały edukacyjne zostały podzielone na trzy części tematyczne (racjonalne żywienie, niemarnowanie jedzenia oraz przystosowanie do życia w kuchni) i na trzy grupy wiekowe (przedszkolaki, uczniowie klas 1-3 i uczniowie klas 4-8). Dostępne dla nauczycieli pomoce ułatwiają przekazanie wiedzy i sprawiają, że zajęcia są bardziej angażujące i atrakcyjniejsze dla uczniów. Część merytoryczna, na podstawie której nauczyciel przekaże dzieciom wiedzę, stworzona została przy wsparciu Katarzyny Zadki, specjalistki ds. żywienia, prowadzącą warsztaty żywieniowe dla dzieci i dorosłych.  

– Nasz program ukierunkowany jest nie tylko na przekazanie dzieciom wiedzy, lecz również na pobudzenie ich zainteresowania i wyobraźni oraz na pomoc w kształtowaniu odpowiednich postaw. Edukacja w zakresie dobrych nawyków związanych z jedzeniem, jego przygotowaniem czy podejściem do niemarnowania żywności już na wczesnym etapie życia zaprocentuje w przyszłości – mówi Magdalena Jabłońska Specjalista ds. Komunikacji Winiary

Poza zajęciami na dzieci czekają również m.in. materiały do pracy w domu, konkursy z nagrodami i specjalne scenariusze, które wykorzystywać będą technologie zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Celem tej inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów. Scenariusze do Laboratoriów Przyszłości przygotował Pan Belfer – nauczyciel-influencer, znany m.in. z poprzednich edycji programu i z zaangażowania w grupie Superbelfrów RP, który od wielu lat działa aktywnie w sieci i poza nią, wspierając dzieci w nauce przy wykorzystaniu swojej wiedzy o nowoczesnych technologiach, mediach społecznościowych i marketingu.

Za organizację, wsparcie merytoryczne, komunikacyjne i kompleksową realizację 12. edycji programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” ponownie odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Tegoroczna odsłona, rozwinięta m.in. o Laboratoria Przyszłości, będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły, ponownie odświeżoną przez tę agencję.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764