logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jedna Energia w nowym świecie" – seria rozmów live na portalu One Energy

  PR 09.04.2020, przeczytano 1131 razy
ilustracja

One Energy, portal rozwoju świadomości, rozpoczął cykl wywiadów LIVE pod hasłem „Jedna Energia w nowym świecie”. Rozmowy ze znanymi psychologami, psychoterapeutami, nauczycielami i trenerami rozwoju osobistego zogniskowane są wokół bieżącej sytuacji i nowego świata, który ujawnia się w dobie epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedna-energia-w-nowym-swiecie_-%E2%80%93-seria-rozmow-live-na-portalu-one-energy,386520,artykul.html

Rozmowy w formule LIVE, transmitowane na profilu One Energy na Facebooku, prowadzi redaktor naczelna, Agata Swornowska. Premierowe spotkania odbywają się dwa razy w tygodniu, we wtorki i czwartki. Widzowie mogą obejrzeć archiwalne wywiady także na portalu 1energy.org oraz na kanale na YouTube.

- Stajemy w obliczu ważnych zmian, które dotykają niemal wszystkich stref naszego życia. Stan, w którym żyjemy od kilku tygodni, jest dla nas czymś zupełnie nowym. Możemy czuć się zagubieni, zestresowani, przytłoczeni emocjami. Pytań w tych dniach jest tak dużo, że postanowiliśmy na nie odpowiedzieć w rozmowach z naszymi gośćmi – mówi Agata Swornowska, redaktor naczelna One Energy. - Nasze rozmowy mają być wsparciem, wskazówką i źródłem inspiracji. Rozmawiamy o nowym świecie, który ujawnia się w dobie epidemii. Wspólnie zastanawiamy się, co ta sytuacja dla nas oznacza, czego nas uczy i jak się w niej odnaleźć. Wspólnie, bo także z widzami, na których pytania na bieżąco odpowiadamy - dodaje.

ilustracjastrzałka

Spotkania w ramach One Energy LIVE to kolejna odsłona projektu internetowej telewizji One Energy TV i cyklu wywiadów pod wspólnym tytułem „Rozmowy z mistrzami”.

- Sytuacja, a przede wszystkim troska o bezpieczeństwo, sprawiły, że nie możemy realizować wywiadów z gośćmi w dotychczasowej formule, spotykając się z nimi twarzą w twarz. Nasza redakcja pracuje zdalnie, a z gośćmi widzimy się on-line. #zostańwdomu nie oznacza jednak izolacji – nawołujemy do #zostańwkontakcie – mówi Agata Swornowska.

Dotychczas w rozmowach z cyklu „Jedna Energia w nowym świecie” wzięli udział psycholog i specjalista interwencji kryzysowych Tomasz Kozłowski, psychoterapeutka Katarzyna Miller, nauczycielka mindfulness.i compassion Anna Gubernat oraz autor bestsellerów i trener praktyki obecności Colin P. Sisson.

- Chcemy budować bazę wiedzy i przeprowadzać przez proces zmian. One Energy to droga doświadczenia i odkrywania własnego potencjału. Przekaz kierujemy do osób ciekawych świata, o otwartych umysłach, poszukujących wsparcia w czasie kryzysu, a także inspiracji do życia w nowym świecie. To bardzo ważne elementy strategii, jaką wypracowywaliśmy przez lata w spółce One Energy – dodaje Karol Król, Prezes Zarządu One Energy SA.

ilustracjastrzałka

Za realizację transmisji online odpowiada Agencja Kreatywna ArteMis, obsługująca także produkcje One Energy TV.

Źródło: One Energy S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764