logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Jedna Energia w nowym świecie" – seria rozmów live na portalu One Energy

  PR 09.04.2020, przeczytano 431 razy
ilustracja

One Energy, portal rozwoju świadomości, rozpoczął cykl wywiadów LIVE pod hasłem „Jedna Energia w nowym świecie”. Rozmowy ze znanymi psychologami, psychoterapeutami, nauczycielami i trenerami rozwoju osobistego zogniskowane są wokół bieżącej sytuacji i nowego świata, który ujawnia się w dobie epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_jedna-energia-w-nowym-swiecie_-%E2%80%93-seria-rozmow-live-na-portalu-one-energy,386520,artykul.html

Rozmowy w formule LIVE, transmitowane na profilu One Energy na Facebooku, prowadzi redaktor naczelna, Agata Swornowska. Premierowe spotkania odbywają się dwa razy w tygodniu, we wtorki i czwartki. Widzowie mogą obejrzeć archiwalne wywiady także na portalu 1energy.org oraz na kanale na YouTube.

- Stajemy w obliczu ważnych zmian, które dotykają niemal wszystkich stref naszego życia. Stan, w którym żyjemy od kilku tygodni, jest dla nas czymś zupełnie nowym. Możemy czuć się zagubieni, zestresowani, przytłoczeni emocjami. Pytań w tych dniach jest tak dużo, że postanowiliśmy na nie odpowiedzieć w rozmowach z naszymi gośćmi – mówi Agata Swornowska, redaktor naczelna One Energy. - Nasze rozmowy mają być wsparciem, wskazówką i źródłem inspiracji. Rozmawiamy o nowym świecie, który ujawnia się w dobie epidemii. Wspólnie zastanawiamy się, co ta sytuacja dla nas oznacza, czego nas uczy i jak się w niej odnaleźć. Wspólnie, bo także z widzami, na których pytania na bieżąco odpowiadamy - dodaje.

ilustracjastrzałka

Spotkania w ramach One Energy LIVE to kolejna odsłona projektu internetowej telewizji One Energy TV i cyklu wywiadów pod wspólnym tytułem „Rozmowy z mistrzami”.

- Sytuacja, a przede wszystkim troska o bezpieczeństwo, sprawiły, że nie możemy realizować wywiadów z gośćmi w dotychczasowej formule, spotykając się z nimi twarzą w twarz. Nasza redakcja pracuje zdalnie, a z gośćmi widzimy się on-line. #zostańwdomu nie oznacza jednak izolacji – nawołujemy do #zostańwkontakcie – mówi Agata Swornowska.

Dotychczas w rozmowach z cyklu „Jedna Energia w nowym świecie” wzięli udział psycholog i specjalista interwencji kryzysowych Tomasz Kozłowski, psychoterapeutka Katarzyna Miller, nauczycielka mindfulness.i compassion Anna Gubernat oraz autor bestsellerów i trener praktyki obecności Colin P. Sisson.

- Chcemy budować bazę wiedzy i przeprowadzać przez proces zmian. One Energy to droga doświadczenia i odkrywania własnego potencjału. Przekaz kierujemy do osób ciekawych świata, o otwartych umysłach, poszukujących wsparcia w czasie kryzysu, a także inspiracji do życia w nowym świecie. To bardzo ważne elementy strategii, jaką wypracowywaliśmy przez lata w spółce One Energy – dodaje Karol Król, Prezes Zarządu One Energy SA.

ilustracjastrzałka

Za realizację transmisji online odpowiada Agencja Kreatywna ArteMis, obsługująca także produkcje One Energy TV.

Źródło: One Energy S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764