logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem vlogerów

  PR 11.01.2019, przeczytano 145 razy

Blisko 400 tysięcy wyświetleń miały pierwsze filmiki stworzone na popularnych vlogach w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To początek długofalowej współpracy z popularnymi młodymi twórcami, którzy będą promować bezpieczeństwo na kolei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kampania-kolejowe-abc_-ze-wsparciem-vlogerow,380744,artykul.html

Do współpracy zaproszono vlogerów popularnych kanałów serwisu YouTube: Mateusza Ciawłowskiego, zespół MY3 oraz autorów kanałów Hejka tu Lenka i Zabawy Mistrzów. Twórcy przygotowali już pierwsze filmy z cyklu dotyczącego bezpieczeństwa na peronach, w pociągach i na przejazdach kolejowych. Przekaz kierowany jest do dzieci w wieku 9-12 lat.

– Jednym z największych wyzwań jest dotarcie do młodych osób w sposób ciekawy i angażujący – mówi Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego. – Przyglądamy się, jak ogromny wpływ na młodych odbiorców mają twórcy videoblogów, dlatego to właśnie z nimi zdecydowaliśmy się współpracować przy Kampanii Kolejowe ABC. Mamy nadzieję, że ich zaangażowanie bezpośrednio przełoży się na jeszcze większą świadomość w zakresie bezpieczeństwa na kolei – dodaje.

Zadaniem vlogerów będzie przekazanie w swobodny sposób najważniejszych informacji o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego.

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764