logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem vlogerów

  PR 11.01.2019, przeczytano 102 razy

Blisko 400 tysięcy wyświetleń miały pierwsze filmiki stworzone na popularnych vlogach w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To początek długofalowej współpracy z popularnymi młodymi twórcami, którzy będą promować bezpieczeństwo na kolei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kampania-kolejowe-abc_-ze-wsparciem-vlogerow,380744,artykul.html

Do współpracy zaproszono vlogerów popularnych kanałów serwisu YouTube: Mateusza Ciawłowskiego, zespół MY3 oraz autorów kanałów Hejka tu Lenka i Zabawy Mistrzów. Twórcy przygotowali już pierwsze filmy z cyklu dotyczącego bezpieczeństwa na peronach, w pociągach i na przejazdach kolejowych. Przekaz kierowany jest do dzieci w wieku 9-12 lat.

– Jednym z największych wyzwań jest dotarcie do młodych osób w sposób ciekawy i angażujący – mówi Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego. – Przyglądamy się, jak ogromny wpływ na młodych odbiorców mają twórcy videoblogów, dlatego to właśnie z nimi zdecydowaliśmy się współpracować przy Kampanii Kolejowe ABC. Mamy nadzieję, że ich zaangażowanie bezpośrednio przełoży się na jeszcze większą świadomość w zakresie bezpieczeństwa na kolei – dodaje.

Zadaniem vlogerów będzie przekazanie w swobodny sposób najważniejszych informacji o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego.

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone