logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kampania Kolejowe ABC” ze wsparciem vlogerów

  PR 11.01.2019, przeczytano 335 razy

Blisko 400 tysięcy wyświetleń miały pierwsze filmiki stworzone na popularnych vlogach w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. To początek długofalowej współpracy z popularnymi młodymi twórcami, którzy będą promować bezpieczeństwo na kolei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kampania-kolejowe-abc_-ze-wsparciem-vlogerow,380744,artykul.html

Do współpracy zaproszono vlogerów popularnych kanałów serwisu YouTube: Mateusza Ciawłowskiego, zespół MY3 oraz autorów kanałów Hejka tu Lenka i Zabawy Mistrzów. Twórcy przygotowali już pierwsze filmy z cyklu dotyczącego bezpieczeństwa na peronach, w pociągach i na przejazdach kolejowych. Przekaz kierowany jest do dzieci w wieku 9-12 lat.

– Jednym z największych wyzwań jest dotarcie do młodych osób w sposób ciekawy i angażujący – mówi Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego. – Przyglądamy się, jak ogromny wpływ na młodych odbiorców mają twórcy videoblogów, dlatego to właśnie z nimi zdecydowaliśmy się współpracować przy Kampanii Kolejowe ABC. Mamy nadzieję, że ich zaangażowanie bezpośrednio przełoży się na jeszcze większą świadomość w zakresie bezpieczeństwa na kolei – dodaje.

Zadaniem vlogerów będzie przekazanie w swobodny sposób najważniejszych informacji o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego.

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764