logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz

  PR 03.12.2019, przeczytano 997 razy

Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_master-of-international-marketing_-dla-natalii-dlugosz,384956,artykul.html

Kapituła IX edycji konkursu – w skład której weszli: prezesi spółek, członkowie zarządu, dyrektorzy marketingu, eksperci branżowi i zwycięzcy poprzednich edycji konkursu – nagrodziła wybitnych marketerów. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie wyróżniających się polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, osiągających ponadprzeciętne wyniki zarówno w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali 28 listopada 2019 roku na zakończenie dwudniowego Kongresu Executive Summit. Statuetki i dyplomy wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych oraz przyznano nagrodę główną GRAND PRIX.

- Nagroda w kategorii marketing międzynarodowy dowodzi, że także w branży technicznej mogą powstać kampanie, które wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem. Nagrodę tę zawdzięczamy spójnym i skutecznym kampaniom marketingowym implementowanym jednocześnie na wielu europejskich rynkach. Dziękuję wszystkim za zaufanie i dobrą współpracę. Jestem dumna, z faktu, że prawdziwie globalne strategie marketingowe mogą powstawać również w Polsce – mówi Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo.

Resideo to firma o globalnym zasięgu, o wartości 4,8 mld USD, łącznie zatrudniająca około 14,5 tys. pracowników. Firma  jest światowym dostawcą rozwiązań w zakresie komfortu i bezpieczeństwa, głównie w środowiskach mieszkalnych oraz dystrybutorem urządzeń niskonapięciowych i zabezpieczających. Asortyment produktów obejmuje armaturę grzewczą i wodną, produkty do sterowania ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją, a także kompletną automatykę domową.

Natalia Długosz od ponad 10 lat odpowiada za strategię i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, prowadząc kampanie edukacyjne zwiększające sprzedaż, rozpoznawalność marek, a także zdobywające międzynarodowe nagrody. Obecnie, od października 2018, odpowiada za marketing globalnej marki Resideo na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzednio, od lutego 2013, pełniła funkcję managera ds. marketingu i komunikacji dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej w koncernie Honeywell. Wcześniej, od listopada 2009, odpowiadała za działania marketingowe na rynku polskim dla marki Devi w firmie Danfoss. Współpracowała również z wydawnictwem Agora w charakterze redaktora. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od badań rynku i firmy SMG/KRC Millward Brown.

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz podyplomowych studiów: zarządzania marką w Szkole Głównej Handlowej, business english w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej i psychologii biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego.

Źródło: Resideo

Dodatkowe informacje:

Niniejsza informacja zawiera pewne stwierdzenia, które można uznać za „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu art. 21E ustawy z 1934 r. o obrocie papierami wartościowymi, z późniejszymi zmianami. Wszystkie stwierdzenia, inne niż stwierdzenia dotyczące faktów historycznych, odnoszące się do działań, zdarzeń lub wydarzeń, których wystąpienie teraz lub w przyszłości jest przez nas lub nasze kierownictwo zamierzone, oczekiwane, realizowane, planowane lub przewidywane, stanowią stwierdzenia dotyczące przyszłości. Oświadczenia takie opierają się na pewnych założeniach i ocenach dokonanych przez nasze kierownictwo w świetle ich doświadczeń i postrzegania przez nie trendów historycznych, obecnych warunków gospodarczych i branżowych, oczekiwanego rozwoju sytuacji w przyszłości oraz innych czynników, które uznają za właściwe. Stwierdzenia dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są również obarczone wieloma istotnymi zagrożeniami i niepewnością, w tym m.in. czynnikami ekonomicznymi, konkurencyjnymi, administracyjnymi i technologicznymi mającymi wpływ na naszą działalność, rynki, produkty, usługi i ceny, jak również zdolność do dokonania rozdziału. Takie stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników, a rzeczywiste wyniki, rozwój i decyzje biznesowe mogą różnić się od przewidywanych w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości, w tym w odniesieniu do wszelkich zmian lub rezygnacji z proponowanego podziału. Główne czynniki ryzyka i niepewności, które mają wpływ na nasze wyniki, określamy w Formularzu 10 wniosku o rejestrację Resideo, z późniejszymi zmianami, oraz innych dokumentach składanych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764