logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Moto 2030” – Gazeta.pl i Moto.pl o motoryzacji przyszłości i ekologii

  PR 27.02.2020, przeczytano 793 razy
ilustracja

Moto.pl, serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl w każdy piątek zaprasza na nowy cykl redakcyjny poświęcony tematyce motoryzacji przyszłości. Artykuły w ramach serii „Moto 2030” to wyjątkowe teksty poruszające zagadnienia, które łączą ze sobą tematy nowoczesnych technologii w branży motoryzacyjnej oraz ekologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_moto-2030_-%E2%80%93-gazeta.pl-i-moto.pl-o-motoryzacji-przyszlosci-i-ekologii,385853,artykul.html

Samochody hybrydowe, hybrydy typu plug-in, samochody elektryczne, napędy wodorowe, samochody autonomiczne, drogi przyszłości – coraz częściej spotykamy się z tymi określeniami, ale czy wiemy, co dokładnie oznaczają i jak mogą wpłynąć na nasze codzienne funkcjonowanie? Czy już żyjemy w czasach, w których dalszy rozwój motoryzacji jest nierozerwalnie podporządkowany ekologii? Te i inne zagadnienia przybliży cykl „Moto 2030”, którego celem jest ułatwienie internautom zrozumienia dynamicznych zmian w sferze motoryzacji i nowych technologii.

– Po udanym starcie formatu wideo live „Studio Biznes”, którego odcinki mają średnio 460 tys. emisji, nadszedł czas na kolejną propozycję redakcyjną od Moto.pl. Tematy z pogranicza motoryzacji, technologii i ekologii to zagadnienia, które coraz bardziej interesują użytkowników Gazeta.pl, dlatego zdecydowaliśmy się regularnie informować ich o związanych z nimi nowinkach w cyklu „Moto 2030” – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

Nowe artykuły z cyklu „Moto 2030” publikowane są w każdy piątek na stronie głównej Gazeta.pl oraz na Moto.pl. Nadchodzące trendy motoryzacyjne przybliżają w nich doświadczeni dziennikarze motoryzacyjni, m.in.: Łukasz Kifer i Artur Włodarski.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764