logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Muzyka daje radość” - nowy konkurs Radia Złote Przeboje

  PR 03.01.2017, przeczytano 529 razy
ilustracjastrzałka

Od poniedziałku, 2 stycznia br. Marcin Prokop zaprasza słuchaczy Radia Złote Przeboje do nowej zabawy "Muzyka daje radość". Można w niej wygrać nagrody pieniężne, jeśli prawidłowo odgadnie się nazwisko gwiazdy lub nazwę zespołu muzycznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_muzyka-daje-radosc_---nowy-konkurs-radia-zlote-przeboje,30993,artykul.html

Codziennie słuchacze dostają od Marcina Prokopa trzy podpowiedzi uszeregowane od najtrudniejszej do najłatwiejszej. Za prawidłową odpowiedź po najtrudniejszej podpowiedzi można wygrać 1000 zł, po łatwiejszej można zdobyć 500 zł, a po najłatwiejszej - 250 zł. Okazja do wygrania pieniędzy pojawia się na antenie trzy razy dziennie, a słuchacze mogą włączać się do zabawy telefonicznie pod numerem (22) 4444 000. Konkurs potrwa do piątku, 27 stycznia br. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.zloteprzeboje.pl.

W spocie promującym Marcin Prokop zachęca do wzięcia udziału w konkursie, ilustrując zagadki muzyczne. Spot wyprodukowało SVG Studio, a za ideę kreatywną i scenariusz spotu odpowiadał Dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.

Zabawę "Muzyka daje radość" wspiera promocja w internecie (Ipla, Onet, WP, serwisy Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764