logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w kampanii Danone

  PR 17.09.2019, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, DANONE podkreśla ich fundamentalną rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju, z którego firma jest znana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nasz-danone-jest-dla-ciebie_-%E2%80%93-pracownicy-w-kampanii-danone,383997,artykul.html

DANONE tworzą przede wszystkim ludzie. Właśnie dlatego w pierwszej, wspólnej dla całej grupy spółek kampanii employer branding, to właśnie pracownicy opowiadają o swoim miejscu pracy, które wyróżniają między innymi silne relacje międzyludzkie. Stąd hasło przewodnie kampanii Nasz DANONE jest dla Ciebie, które podkreśla osobisty stosunek pracowników do firmy, ale też ich ogromną otwartość, co szczególnie cenią osoby dołączające do firmy. Nowy spot portretuje aż pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Od 17 września kampania jest obecna w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

RÓŻNORODNOŚĆ TWORZY MOŻLIWOŚCI

Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek DANONE jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w niezwykle zróżnicowanym środowisku biznesowym. Grupę spółek DANONE w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia). Tak szeroka skala i kompleksowość działania firmy niesie ze sobą liczne korzyści dla pracowników, którzy rozwijając swoją ścieżkę kariery mogą zdobywać bogate doświadczenie w różnych działach i spółkach.

- Naszą siłą są wartości i wyzwania biznesowe, które stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników. Stawiamy na różnorodność, dlatego do DANONE zapraszamy ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. To właśnie podkreślamy w nowej kampanii – mówi Magda Dybska-Tabor, Dyrektor HR dla grupy spółek DANONE w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich.

SIŁA WARTOŚCI

Pracownicy są nie tylko sercem firmy, ale też sercem jej nowej kampanii. To właśnie historie pięciu z nich - Ireny, Zuzy, Agnieszki, Jacka i Sebastiana – zostały zebrane w nowym spocie. Każda z tych osób opowiada o wartościach, którymi kieruje się w życiu, a także wskazuje, jak te wartości – w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem – przekładają się na codzienną pracę. Choć bohaterowie są zróżnicowani - pracują dla różnych spółek, w różnych działach, a nawet w różnych lokalizacjach, są w różnym wieku, mają różne zainteresowania i osobowości - łączy ich wyjątkowe zaangażowanie w to, co robią i poczucie odpowiedzialności.

- Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest DANONE i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać. Kampania mówi również o tym, że choć każdy z nas ma różne doświadczenia, motywacje i marzenia, to łączy nas niespotykane poczucie odpowiedzialności – zarówno za siebie, jak i za środowisko – dodaje Magda Dybska-Tabor.

Pierwsza wspólna kampania wizerunkowa grupy spółek DANONE ruszyła 17 września. Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTube. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach DANONE – na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin (Danone).

Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół DANONE odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w barszczu.

Źródło: Danone

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764