logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Piracka” kampania wesprze debiut piwa Captain Jack

  PR 28.09.2018, przeczytano 1693 razy

Na sklepowych półkach pojawiła się nowość od Kompanii Piwowarskiej. Piwo o smaku rumu, inspirowane pełnym przygód pirackim światem. Captain Jack to propozycja adresowana do młodych ludzi. 24 września br. w ogólnopolskiej telewizji został wyemitowany pierwszy 10-sekundowy spot, będący zapowiedzią imprezowych przygód, które zaczyna Captain Jack. Jego kontynuacją będzie pełna, 30-sekundowa wersja, która pokaże pełen zabawy świat marki i zachęci do spotkań z Captain Jackiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_piracka_-kampania-wesprze-debiut-piwa-captain-jack,379547,artykul.html

Nowość od Kompanii Piwowarskiej adresowana jest do młodych osób, które lubią przełamywać rutynę i świetnie czują się w imprezowych klimatach. Sprawia, że miłośnicy piwa mają odwagę porzucić utarte ścieżki oraz ruszyć w rejs pełen zabawy i niezapomnianych wrażeń. Bohaterem komunikacji nowej marki jest charyzmatyczna, lekko zadziorna papuga – Captain Jack, która pojawia się zawsze, gdy ktoś otwiera piwo. Wyzwala w ludziach piracką naturę, inspirując do poszukiwania przygód i wyruszenia w nieznane.

ilustracjastrzałka

Kampania promocyjna Captain Jack wystartowała we wrześniu, a jej kulminacja i najmocniejsze wsparcie przewidziane jest na październik i powrót studentów na uniwersytety. Obejmie ona: spot telewizyjny, działania w digitalu i social mediach, atrakcyjne murale oraz emisję spotu w kinach. Za przygotowanie 10- i 30-sekundowego spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcję – studio filmowe Dynamo, postprodukcję – Platige Image. Aktywację w digitalu prowadzi agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, komunikacją PR – Tailor Made PR. Za opakowania odpowiedzialna jest agencja Mango Design. Projekty materiałów POS zostały wypracowane przez Mango Design oraz Prism Studio.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
Branża reklamowa w kampanii wyborczej - reportaż
Tegoroczny październik przebiegał pod hasłem kampanii wyborczej. Ten okres to czas wzmożonych działań także w branży reklamowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764