logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Porozmawiajmy o wnętrzu” – kolejna niestandardowa akcja Vox

  PR 22.09.2017, przeczytano 738 razy
ilustracjastrzałka

Marka VOX konsekwentnie realizuje nieszablonowe podejście do komunikacji opartej na wartościach. „Porozmawiajmy o wnętrzu” to oryginalna kampania społeczno-wizerunkowa, w której VOX tworzy autentyczną przestrzeń do rozmowy i wymiany poglądów. Razem z charyzmatyczną psycholożką i psychoterapeutką Katarzyną Miller firma zaprasza wszystkich do rozmów o tym, co w życiu najważniejsze – wolności osobistej, emocjach i relacjach z innymi ludźmi. Działania w ramach akcji potrwają aż pół roku i będą realizowane zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i podczas spotkań w salonach marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_porozmawiajmy-o-wnetrzu_-%E2%80%93-kolejna-niestandardowa-akcja-vox,33811,artykul.html

Firma wnętrzarska VOX wystartowała właśnie z ogólnopolską akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu” opartą o niestandardowy mix działań komunikacyjnych, zapraszający odbiorców w świat marki. Jest to efekt długofalowej strategii opartej na idei „human touch”, według której w centrum zainteresowania VOX zawsze stawiany jest człowiek i jego potrzeby. To unikatowe podejście wynika z wieloletniej symbiozy humanistyki i biznesu, określającej specyfikę całej Grupy Kapitałowej VOX. W przypadku tegorocznej akcji zaowocowało to współpracą z Katarzyną Miller – jedną z najbardziej cenionych psycholożek i psychoterapeutek w naszym kraju – oraz postawieniem przez VOX na realną interakcję z odbiorcami: działania w mediach społecznościowych i spotkania w pięciu miastach Polski.

- Realizujemy wyłącznie działania komunikacyjne, w które głęboko wierzymy. Takie, które są autentyczne i mogą mieć rzeczywistą wartość dla naszych odbiorców. Wsłuchujemy się w ważne dla nich tematy i konsekwentnie bazujemy na kluczowej dla nas wartości – wolności. Niezmiennie wierzymy też, że to, w jaki sposób żyjemy, ma ogromny wpływ na to, kim jesteśmy. Takie podejście w prostej linii definiuje nasze produkty i wnętrza. Dlatego najczęściej działamy w oryginalny sposób. Nie inaczej jest i tym razem. Przez pół roku będziemy realizować działania, których zakres i tematyka wykraczają poza rynkowe standardy. Będziemy tworzyć przyjazną przestrzeń do rozmów z wyjątkowym ekspertem, słuchaną i podziwianą przez Polki, Katarzyną Miller. W naszych spotkaniach może wziąć udział każdy zainteresowany, w najbardziej odpowiadającej mu formie – przychodząc na spotkanie w salonach VOX, wysyłając list do Katarzyny Miller lub siedząc we własnym fotelu i komentując relację na żywo na naszym Facebooku – mówi Przemysław Jędrowski, dyrektor marketingu VOX.

W ramach akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” marka VOX uruchomiła dedykowaną stronę porozmawiajmy.vox.pl (landing page), na której znajdują się szczegóły projektu. W każdy poniedziałek na Facebooku Wnętrza VOX będą się pojawiać filmy z cyklu „Porozmawiajmy o…”, które są zapisem rozmów Katarzyny Miller z wybitnymi postaciami. Ważne pytania zadają w nich m.in. Zbigniew Zamachowski, Michał Olszański, Jakub Przebindowski, Wojciech Błach, Kamil Lemieszewski czy Robert Żołędziewski. Raz w miesiącu Katarzyna Miller do wszystkich, którzy dołączą do zainteresowanej grupy na stronie porozmawiajmy.vox.pl, będzie wysyłać list. Jego odbiorcy będą mogli odpisać i zaproponować nowe tematy do rozmów. Oprócz działań online, co miesiąc będą się odbywać spotkania z Katarzyną Miller w największych miastach Polski: w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Katowicach. Dzięki realizowanemu live streamingowi każdy będzie mógł wziąć w nich czynny udział, zadając pytanie lub komentując wypowiedzi uczestników spotkania.

Akcja rozpoczęła się na Facebooku krótkim teaserem, prezentującym posty z hasłami dotyczącymi idei działań VOX. Kluczowa stała się fraza: „Porozmawiajmy o wnętrzu, bo tam się wszystko zaczyna!”. Obecnie projekt jest realizowany przez dedykowaną stronę oraz oficjalne kanały społecznościowe marki, a wspierają ją reklamy w prasie oraz na portalach internetowych. Idea kreatywna akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” powstała w zespole marketingowym i PR VOX. Za strategię i kreację digital odpowiada agencja White Ducky, a działania PR realizuje agencja Home Sweet Home PR.

Źródło: Home Sweet Home PR

www.hshpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764